پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اهداف سفر بارسلونا به سرزمین‌های اشغالی

کد خبر : 7723  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 مرداد 1392
معاون مالی باشگاه بارسلونا اهداف این باشگاه برای سفر تیم فوتبالش به سرزمین‌های اشغالی را تشریح کرد.خاویر فاوس در خصوص سفر تیم بارسلونا به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با مسئولان اسرائیل و فلسطین که «تور صلح» نامیده شده، صحبت کرد.

روسل

بارساپنج کلینیک ورزشی با کودکان اسرائیلی و فلسطینی برگزار خواهد کرد و فاوس اهداف این سفر را برشمرد: دو دلیل برای این کار وجود دارد.
اولین هدف انجامکار کوچکی برای صلح است تا نشان دهیم چگونه ورزش و کودکان می‌توانند برای ساختن پلی بین دو جامعه مفید واقع شوند. این سفر همچنین به ترویج نام باشگاه در دنیای عرب که در حال تبدیل شدن به بازار تجاری مهمی برای ماست و در جامعه یهودیان کمک می‌کند.

درحالی که بارسلونا به دنبال تقویت دفاع میانی خود است، فاوس همچنین برنامه‌های باشگاه برای جذب یک بازیکن جدید پیش از پایان بازار نقل و انتقالات را تشریح کرد و گفت: برای جذب بازیکن جدید مشکل مالی نداریم.

 نمی‌خواهیم ولخرجی کنیم اما اولویت در این خصوص مسائل ورزشی است. به محض اینکه باشگاه برای جذب بایکنی به توافق رسید، دپارتمان مالی پول لازم برای این انتقال را پرداخت خواهد کرد.معاونباشگاه همچنین در خصوص مسائل اخیر پیرامون فابرگاس گفت: او در باشگاه می‌ماند. درست است که پیشنهادهایی وجود دارد اما نمی‌خواهیم او برود. فابرگاس قرارداد دارد؛ سرمربی و باشگاه می‌خواهند او بماند.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.