پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

به بهانه تولد نوزده سالگی منیر: لاماسیا و رونمایی از فوق ستاره آینده!

کد خبر : 22333  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 شهریور 1393
مهاجم سریع، باهوش، تکنیکی و فوق العاده با اعتماد به نفس بالا و خوش قد و قامت آبی اناری ها باید خوش شانس باشد که به این زودی سر زبان ها افتاده و هنوز وارد دهه سوم زندگیش نشده می تواند در غیاب نیمارمصدوم و محرومیت سوارز، در ترکیب یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا فیکس بازی کند.

بارسا نیوز

وقتی پس از همراه شدن اولینتجربه مربی گری لوئیس انریکه در بارسا با اولین پیروزی آبی اناری ها در اولین بازی لالیگای فصل تازه، نیویورک تایمز با تیتر: "درخشش دوباره بارسایبازسازی شده" عکس منیر را روی صفحه ورزشی اش قرار می دهد، یعنی آینده بارسا از آن اوست. شاید هم آینده فوتبال اسپانیا و دنیا!



منیرالحدادی محمد تنها چند ساعت پس از دیدار این هفته بارسا در ال مادریگال برابر زیر دریایی های زرد وارد نوزده سالگی شد. این مهاجم اصالتاً مراکشی، متولد اول سپتامبر 1995 است و به جرأت می توان گفت آنقدر سریع مسیر پیشرفت را پیموده که توانسته از پله های ترقی برای خود پلکانی بسازد برای رسیدن بهاوج! این یعنی ره صد ساله را یک شبه رفتن. بله، او که تا همین چند سال پیشبرای گرفتن عکس یادگاری کنار الگوی فوتبالی خود یعنی لیونل مسی می ایستاد،حالا در شادی های پس از گلزنی اش اعجوبه آرژانتینی را در آغوش می کشد تا ثابت کند هر رویایی قابل لمس است!


مسیجدید، محصول تازه لاماسیاست. او که البته در منطقه ی اسکوریال شهر مادرید اسپانیا متولد شده است و با وجود ریشه مراکشی که دارد برای تیم زیر 19 سالههای اسپانیا به میدان رفته، به همین زودی آنقدر خوب و تاثیرگذار ظاهر شده که در آغاز نوزده سالگی توسط آلبرت سلادس، مربی زیر 21 ساله های اسپانیا بهتیم ملی این کشور دعوت شود. این بازیکن جوان که کار خود را از گلاباگر شروع کرد، سپس به سانتانا پیوست و بعد از آن راهی اتلتیکو مادرید شد و از این تیم هم به رایو ماخادوندا فرستاده شد سرانجام توسط استعدادیاب های لاماسیا کشف شد تا در سال 2011 به مدرسه ی فوتبال بارسلونا بپیوندد و سیر صعودی خود را با سرعت هرچه تمام تر بپیماید. جوانی که فقط 11 بازی برای تیمB بارسا انجام داد و به تیم اصلی رسید.


سورپرایزجدید بارسا در حالی فصل جدید به تیم اصلی راه یافته که فیفا محرومیت آنها را از حضور در دو فرصت نقل و انتقالات پیش رو (زمستان سال جاری و تابستان آینده) تایید کرده و این موضوع با توجه به درخشش خیره کننده منیر خیلی هم برای کاتالان ها بد نشده است چرا که شاید این محرومیت باعث شود تا مسئولان بارسا بیشتر از گذشته به جواهرات موجود در لاماسیا توجه کنند. جایی که مسی،ژاوی، اینیستا و چند ستاره بزرگ دیگر را نیز از آن دارند.


مهاجمسریع، باهوش، تکنیکی و فوق العاده با اعتماد به نفس بالا و خوش قد و قامت آبی اناری ها باید خوش شانس باشد که به این زودی سر زبان ها افتاده و هنوز وارد دهه سوم زندگیش نشده می تواند در غیاب نیمار مصدوم و محرومیت سوارز، در ترکیب یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا فیکس بازی کند.


البتهبرای کسی که پس از بویان کرکیچ و مسی، سومین گلزن جوان تاریخ بارساست که در لیگای اسپانیا گلزنی کرده، با 18 سال و 357 روز، جوانترین گلزن باشگاه کاتالانی است که در اولین بازی فصل گل زده، کاری که فقط 4 نفر پیش از او انجام داده اند و پنجمین بارسایی 18 ساله تاریخ است که در اولین فصل حضورش در لیگ اسپانیا موفق به گلزنی شده فقط عامل شانس تاثیرگذار نبوده و این آمار خود گویای استعداد نابی است که به تازگی شکوفا شده و نوید ظهور فوق ستاره ای جدید در آینده نزدیک می دهد. اویی که در فینال لیگ جوانان اروپا برابر بنفیکا از میانه میدان موفق به  گلزنی شد، گلی استثنایی و تماشایی  که بارها ارزش دیدن دارد.


اینبازیکن جوان در تیم اول بارسلونا هم آمار بسیار خوبی داشته است. او در 3 بازی که به میدان رفته پنج گل به ثمر رسانده است. دو گل در دیدار دوستانه برابر هلسینکی، دو گل در جام خوان گامپر و یک گل در دیدار برابر الچه در رقابت های لیگا.همه این ها و پتانسیل بالای منیر برای تبدیل شدن به یک فوق ستاره لاماسیایی دیگر باعث شده تا باشگاه اسپانیایی دست به کار شود تا با افزایش سه برابری رقم فسخ قرارداد بازیکن جوان خود مانع سرنوشت تلخی شود که باعث از دست دادن تیاگو آلکانتارا شد. همه این ها در حالی رخ می دهد که منیر الحدادی 19 شمع روی کیک تولدش می بیند و تنها دو بازی از لالیگا در فصل جاری گذشته است. شاید لاماسیا برای شکستن رکورد گل های زده مسی در لالیگا، اعجوبه دیگری را پرورانده است.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.