پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: دلایل زیادی برای خوشبین بودن به آینده این بارسلونا وجود دارد

کد خبر : 22324  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 شهریور 1393
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید لالیگا گفت از تأثیرگذاری مهره‌های جوانش بر عملکرد تیم به وجد آمده است.
بارسا نیوز

لوئیس انریکه پس از پیروزی یک بر صفر بارسلونا در خانه ویارئال که در آن تک گل بازی را ساندرو رامیرس، یکی از بازیکنان جوان و گمنام محصول آکادمی لاماسیا به ثمر رساند، گفت از اینکه اعتمادش به مهره‌های جوان تیم پاسخ داده، خوشحال است.

با وجود اینکه بارسلونا برای بردن بازی به دردسر افتاد و در نهایت با گلی دیرهنگام سه امتیاز را از آن خود کرد، انریکه گفت نمی‌توانسته توقع عملکردیبهتر از این را از بازیکنانش داشته باشد.

انریکه اظهار داشت: شاهد یک بازی پرشور بودیم که در آن مالکیت توپ میان دوتیم مدام تغییر می‌کرد و هر دو تیم موقعیت‌‌های خوبی برای گلزنی داشتند. البته وضعیت نامساعد چمن زمین روی بازی هر دو تیم تأثیر گذاشته بود به خصوصزمانی که می‌خواستیم شوت بزنیم. هر دو تیم آمده بودند تا فوتبال بازی کنند. ویارئال می‌دانست که چگونه باید در یک سوم دفاعی خود برای زدن ضدحملات کمین کند و با این کار ما را چند بار غافلگیر کرد.

سرمربی کاتالان‌ها افزود: این پیروزی در آینده به نفع ما خواهد بود به خصوص با در نظر گرفتن شیوه‌ای که رقم خورد. با این پیروزی و برد هفته قبل، بارسلونا خود را به خوبی برای هفته‌های آینده آماده کرد. اگر بتوانیم در تغییر موقعیت بازی و حرکات پا به توپ‌مان سرعت عمل بیشتری داشته باشیم، حریف را بیشتر به دردسر خواهیم انداخت، چون به دنبال توپ دویدن حریف را خسته می‌کند. نتیجه‌ای که در این بازی گرفتیم نتیجه فوق‌العاده‌ای بود، چونتعداد تیم‌هایی که می‌توانند در ال‌مادریگال نتیجه بگیرند، زیاد نیست.

انریکه در ادامه تصریح کرد: از تمام کارهایی که از بدو ورودم به بارسلونا انجام داده‌ام راضی هستم. چیزهای زیادی است که باید ارتقا پیدا کند اما با این حال نحوه واکنش نشان دادن بازیکنان به اتفاقاتی که در زمین بازی رخ می‌دهد استثنای است. هنوز ابتدای فصل است اما دلایل زیادی برای خوشبین بودننسبت به آینده تیم وجود دارد.

کاپیتان پیشین آبی‌واناری‌ها در پایان در خصوص گلی که ساندرو رامیرس برای بارسلونا به ثمر رساند و نقش او در بازی کاتالان‌ها گفت: از تماشای اینکه بازیکنان جوان اینگونه به تیم کمک می‌کنند، خوشحالم. ما برای رامیرس خوشحالیم اما همه بازیکنان جوان تیم سخت در تلاش هستند.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.