پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزنامه های امروز صبح کاتالونیا ( 1 سپتامبر ) به روایت بارسا نیوز + عکس

کد خبر : 22320  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 شهریور 1393
اختصاصی / به خلاصه ای از نسخه های روزنامه های صبح اسپانیا خوش آمدید . درادامه همراه ما باشید تا مروری بر مباحث مطرح شده در این روزنامه ها داشتهباشیم . منابع : موندو دپورتیو و اسپورت

روزنامه های امروز صبح کاتالونیا بیشتر خبرهای خود را به پیروزی بارسلونا برابر ویارئال از هفته ی دوم رقابت های لالیگا اختصاص دادند . این روزنامه ها همچنین پیروزی مارک مارکز در مسابقات موتور سواری و فتح سوپر جام توسط تیم هندبال بارسلونا نیز پرداختند . جزئیات بیشتر در ادامه




موندو دپورتیو خبر اصلی خود را به بازی دیشب بارسلونا اختصاص داد و به صورتبزرگ تیتر زد " فاکتور مسی " . لیونل مسی شب گذشته پاس گل ساندرو  رامیرز را داد و به این ترتیب ساندرو در اولین بازی رسمی خود موفق به گلزنی شد . این روزنامه همچنین به مصدومیت مسی نیز اشاره کرد و نوشت مسی به دلیل آسیب دیدگی به بازی دوستانه مقابل آلمان به میدان نمیرود . موندو دپورتیو به یازدهمین پیروزی مارک ماکز در موتور GP اسپانیا نیز اشاره کرد .



بارسا نیوز




اسپورتنیز بازی دیشب بارسلونا را پوشش داد و به صورت بزرگ تیتر زد " پسر طلایی ".  اسپورت همچنین به شکست رئال مادرید برابر سوسیداد و طلای تاریخی مارک مارکز , پیروزی هندبال بارسلونا در سوپر جام برابر گرانولرز نیز پرداخت .


توضیح درمورد پیروزی تیم هندبال بارسلونا : " تیم هندبال بارسلونا با پیروزی بر گرانولرز در سوپر جام توانست هفدهمین قهرمانی خود را جشن بگیرد " .


بارسا نیوز
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.