پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدیرنامه‌های رونالدینیو با یک تیم هندی وارد مذاکره شد

کد خبر : 22293  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 شهریور 1393
ستاره برزیلی پیشین تیم فوتبال بارسلونا قصد دارد راه الساندرو دل‌پیرو را برای بازی در لیگ هند در پیش بگیرد.
بارسا نیوز

یکی از سهامداران باشگاه چنای در سوپرلیگ فوتبال هند ادعا کرد، مدیربرنامه‌های رونالدینیو مذاکراتی را با نمایندگان این باشگاه آغاز کرده‌است.

رونالدینیوی 34 ساله از ماه جولای که تیم اتلتیکو مینیرو را ترک کرد تاکنون بدون تیم بوده است. پس از جام جهانی 2014 تیم برزیلی پالمیراس قصد داشت ستاره پیشین بارسلونا را به خدمت بگیرد اما این جابه‌جایی سرانجامی نداشت. اکنون اما از تمایل وی برای تجربه بازی در لیگ فوتبال هند، راهی که الساندرو دل‌پیرو ستاره پیشین یوونتوس در پیش گرفته است، خبرهایی به گوش می‌رسد.

پراشانت آگاراوال، یکی از دو مالک باشگاه چنای اظهار داشت: از یک هفته پیشما با رونالدینیو و مدیربرنامه‌های او تماس‌هایی داشته‌ایم هرچند باید اعلام کنم هیچ یک از شایعات همچون عقد قراردادی دو ساله میان طرفین به ارزشسه میلیون دلار صحت ندارد.

پراشانت به این ادعا که او نقش پررنگی در ورود الساندرو دل‌پیرو و دیوید ترزگه به سوپرلیگ فوتبال هند در اولین فصل برگزاری این رقابت‌‌ها ایفا کردهاست، اینچنین پاسخ داد: ما مستقماً با مدیربرنامه‌های رونالدینیو در تماس بوده‌ایم. اگر توانسته‌ایم دل‌پیرو و ترزگه را به اینجا بیاوریم چه دلیلی دارد که نتوانیم رونالدینیو را بیاوریم و یا اینکه از یک طرف سوم برای این جابه‌جایی کمک بگیریم.

مالک باشگاه چنای در حالی به جذب رونالدینیو خوشبین است که پیش از او سرانباشگاه دینامو دهلی توانسته‌اند نظر دل‌پیرو را برای بازی در سوپرلیگ هند جلب کنند، ضمن اینکه ترزگه، دیگر مهاجم قدیمی بیانکونری هم قرار است برای تیم پونه سیتی توپ بزند.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.