پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتمئو: بازیکنان بارسا برای پول بازی نمی کنند

کد خبر : 22288  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 شهریور 1393
پیشنهاد شده توسط : میثم / ریاست باشگاه بارسلونا، ژوزپ ماریا بارتمئو تاکید دارد که مسی به علت مسائل مالی در بارسا حضور ندارد. به گزارش فوتبال اسپانیا، بارتمئو در گفت و گویی با روزنامه کاتالونیایی موندو دپورتیوو در رابطه با وضعیت لیونل مسی گفت: "در باشگاه ما نه تنها مسی، بلکه کسی برای پول بازی نمی کند. هیچکس؛ در اینجا شما برای پول بازی نمی کنید، همه، حتی مسی پول را از جاهای دیگر نیز به دست می آورند. پیشنهادهای مالی ای که به آن ها می شود بسیار زیاد است. زمانی که که بازیکنان بارسا برای پول بازی می کنند، قطعاً خود را در باشگاهی دیگر می بینند چرا که پیشنهاد های باشگاه های دیگر بسیار بزرگ تر وبیشتر از بارساست."

بارسا نیوز

بارتمئو در ادامه به صراحت در مورد سوارز گفت:"لوییس سوارز آرزوی بازی کردن برای بارسلونا را در سر داشت. این باشگاه همیشه یک شماره 9 را داشته است که فوق العاده بوده است. من به یاد می آورم، زمانی که سه گانه را بردیمساموئل اتوئو با ما بود یا در فصل که شش جام را بردیم، زلاتان همراه ما بود. لیگ قهرمانان 2011 نیز به همراه داوید ویا به دست آمد. 

" سوارز نیز بازیکن باشگاه است و برای ما یکی از خریدهای خوب خواهد بود.او بازیکن فوق العاده ای است و ما سعی کردیم او را به خدمت بگیریم. مانند همیشه بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان را که می خواست جذب کرد و این موضوعبرای ما خوش آیند."


برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.