پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت روز : رونالدو و جایزه ای که به کینه آغشته شد

کد خبر : 22276  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 شهریور 1393
منبع : آی اسپورت / اظهارنظر کریس رونالدو در مورد توپ طلای جام جهانی، زمانی خنده دار جلوه می کند که به یاد بیاوریم او و تیمش چقدر زود از تورنمنت کنار رفتند.

بارسا نیوز

وقتی لیونل مسی , با آن حالت مغموم بر بلندای افتخارات فردی جام جهانی ایستاد , شاید فکرش را هم نمی کرد بغض افراد بیشماری را برانگیخته باشد .


ستاره ای که با آمار فردی قابل توجهش به نایب قهرمانی تیمش در جام کمک شایانی کرد ، بیشتر از همه بازیکنان دیگر جام دریبل زد و نمایش چشم نوازی داشت و گل های زیبا و تعیین کننده ای به ثمر رساند ، از اولین دقایق بعد ازفینال مورد حمله ی مخالفانش قرار گرفت. آن ها معتقد بودند این جایزه باید به فرد دیگری می رسیده است. در این بین شاید اظهارات مارادونا و اعتراض او به انتخاب مسی عجیب به نظر می رسید. ظاهرا ال دیگو در راستای نمایان کردن کینه های قدیمی اش از فیفا و سپ بلاتر، حتی حاضر بود بهترین جانشین این سالهایش را قربانی کند. همان پسرکی که بعد از حذف تحقیرآمیز تیم دیگو در آفریقای جنوبی، به گفته خود مارادونا به تنهایی توی رختکن گریه می کرد، درست توی لحظاتی که تک تک بازیکنان آن تیم در مصاحبه هایی گوناگون، ناتوانیمدیریتی مارادونا را عامل این نتیجه می دانستند.

عجیب تر از اظهارات مارادونا اما صحبت های تازه کریس رونالدو بعد از انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال اروپاست. او در گفتگویی جنجالی با تی وی آی، در این ارتباط گفته:« اگر نظرم را راجع به انتخاب بهترین بازیکن جام جهانی بیان کنم , باید به زندان بروم». این جمله عجیب، نشان از فشاری دارد که سی آر سون در تمام این سال ها زیر سایه مسی احساس کرده است. او در حالی بار دیگر آشکارا اصرار به تخریب لئو مسی دارد که فوق ستاره آرژنتینی همواره به عنوان یکی از نامزدهای عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، با پلهو مارادونا مقایسه شده و نهایت مقایسه کریس رونالدو، با لئو مسی بوده است!

هر آنچه در ماه های اخیر، جریان های خاص رسانه ای در دنیا با ساخت شایعات «دروغ» درباره مدل موی رونالدو برای کمک به یک پسر بیمار و یا همبازی سابق او در تیم  نوجونان اسپورتینگ ساخته اند تا نشان بدهند رونالدودیگر مغرور نیست، حالا با این جمله بر باد رفته است. او دوباره در ردای بازیکنی قرار گرفته که خودش را بهترین می داند و همه مخالفان اش را به حسادت به پول و موفقیت اش متهم می کند. در همین حال، علاوه بر توانایی های فنی، تواضع کمک زیادی به دست نیافتنی تر شدن لئو مسی کرده است. بازیکنی که بارها از سوی اسطوره های تاریخ فوتبال با واژه های «فرازمینی» و «افسانه ای» توصیف شده، حتی یک بار نیز خودش را «بهترین» بازیکن دنیا معرفی نکرده است. مسی که تعداد گل هایش به رئال مادرید از تعداد انگشت های دست و پای رونالدو نیز رد شده، بعد از هر جایزه مورد حمله عده ای قرار می گیرد که به هر دلیلی «بهترین» بودن او را دوست ندارند. به صورت همزمان، رونالدو با لبخند و با خیال راحت جایزه ای را به خانه می برد که به نظر می رسید می تواند برای دی ماریا و یا لوئیس سوارز برازنده تر باشد.

اظهارنظر کریس رونالدو در مورد توپ طلای جام جهانی، زمانی خنده دار جلوه می کند که به یاد بیاوریم او و تیمش چقدر زود از تورنمنت کنار رفتند. کریس البته همه چیز را به گردن پرتغال «متوسط» انداخت و مثل همیشه از یاد برد در دیدار با غنا که تیمش به یک پیروزی پرگل برای صعود احتیاج داشت، چطور 4 موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و رویاهای مردم کشورشرا کشت. به نظر می رسد روحیه دوستداران رونالدو نیز تا حدود زیادی الگوگرفته از خود اوست. آن ها عادت کرده اند فراموشکار باشند و تنها به تماشای موفقیت های بازیکن محبوب خودشان بسنده کنند. از این گذشته توهم توطئه برای تشکیک در توپ طلای بازیکنی که در یک سال 90 گل می زند، در نوع خود ستودنی به نظر می رسد. آن ها حتما خیلی زود و با حذف پرتغال، دیگر جام جهانی را دنبال نکرده اند و البته ال کلاسیکوی برگشت فصل گذشته را نیز از یاد برده اند. جایی که در لحظات پایانی، لئو مسی دست ها را برای شادی هت تریک به آسمان گرفته بود و رونالدو تا حوالی اشک ریختن پیش می رفت. خب، البته که مسی در یک سال گذشته «هیچ کاری» نکرده و بازیکنی که آرژنتین را یکتنه به فینال جام جهانی رسانده نام دیگری داشته است!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.