پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایوان راکیتیچ: ژاوی غیر قابل جایگزین است

کد خبر : 22034  |  زمان ارسال : شنبه 1 شهریور 1393
ستاره کروات باشگاه بارسلونا در صحبت هایی از مقایسه خودش با ژاوی هرناندز ابراز رضایت کرد.

بهگزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، ایوان راکیتیچ ستاره کروات و تازه وارد باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای با Sportske novosti از این که او را بهعنوان جانشین ژاوی هرناندز 35 ساله در بارسلونا نام می برند، ابراز خوشحالی کرد.

بارسا نیوز

"برای شروع رقابت های لالیگا نمی توانم صبر کنم. ما در این مدت تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوار که بتوانیم ثمره آن را در مسابقات آینده خود ببینیم. درست است، از اینکه مردم می گویند که من جانشین ژاوی هستم، خوشحال می شوم، اما حقیقت این است که من راکتیچ هستم و نه ژاوی. او یک بازیکن فوق العاده است که جانشینی برایش وجود نخواهد داشت. 

"لیونل مسی؟ با این همه افتخار، رفتار او هیچ فرقی با بقیه بازیکنان ندارد. او  در روزهای ابتدایی کمک بسیاری برای تطبیق یافتن در بارسلونا به من کرد و حتی یکی از دوستانش را برای یافتن خانه ای مناسب در بارسلونا به من معرفی کرد.

"نیازی نیست که  به تعریف از لوئیز سوارز بپردازم. زیرا که همگان می دانند که او از چه کیفیت بالایی برخوردار است . از حضور او در تمرینات تیم  خوشحالم زیرا که  این امر هم برای ما و هم برای خودش بسیار مهم و سودمند است."

گفتنی است آبی اناری ها اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های لالیگا رایک شنبه شب و در استادیوم نیوکمپ برابر تیم فوتبال الچه برگزار خواهند کرد.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.