پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزنامه های امروز صبح کاتالونیا به روایت بارسا نیوز + عکس

کد خبر : 22027  |  زمان ارسال : شنبه 1 شهریور 1393
اختصاصی / به خلاصه ای از نسخه های روزنامه های صبح اسپانیا خوش آمدید . درادامه همراه ما باشید تا مروری بر مباحث مطرح شده در این روزنامه ها داشتهباشیم . منابع : موندو دپورتیو و اسپورت





موندو دپورتیو امروز بیشتر جلد اصلی خود را به بازی سوپر کاپ اسپانیا اختصاص داد . شب گذشته اتلتیکو مادرید موفق شد رئال را شکست دهد . این شکسترئال مادرید موجب شد تا این تیم شانس کسب شش گانه را از دست دهد . موندو دپورتیو همچنین مینویسد مصدومیت نیمار و پدرو شانس را برای حضور منیر الحدادی در ترکیب بارسلونا مقابل آلچه افزایش داد و او میتواند برای اولین بار در یک بازی رسمی در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد . این روزنامه به بازی امروز سویا و والنسیا نیز اشاره کرد . بازی این دو تیم اولین بازی فصل جدیدو بازی افتتاحیه ی لالیگا خواهد بود .


بارسا نیوز






اسپورت هم مانند موندو دپورتیو به بازی سوپرکاپ پرداخت و تیتر زد  " ضربه به رئال " . این روزنامهنیز به مصدومیت نیمار و احتمال حضور منیر الحدادی در ترکیب به جای او خبر داد . نیمار از مچ پا دچار مصدومیت خفیفی شده است و به بازی با آلچه نمیرسد. این روزنامه همچنین کنفرانس مطبوعاتی اخیر ژاوی را نیز پوشش داد و به نقل از ژاوی نوشت : " بردن حداقل چیزی است که ما می خواهیم " .


بارسا نیوز



برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.