پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والدین کودکان لاماسیا خشمگین از تصمیم فیفا

کد خبر : 22011  |  زمان ارسال : شنبه 1 شهریور 1393
ترجمه اختصاصی / همانطور که اطلاع دارید بارسلونا به دلیل آنچه که فیفا تخلف در نقل و انتقالات بازیکنان زیر سن قانونی اعلام کرده  و به موجب آن فیفا , بارسلونا را از هرگونه نقل و انتقالی محروم ساخته است . حال خانواده های این بازیکنان نوجوان نه از تخلف بارسلونا بلکه از تصمیم فیفا بسیار خشمگین هستند .

بارسا نیوز

موندو دپورتیو مصاحبه ای با مادر یکی از این بازیکنان جوان انجام داده است .کورینه مادر تئو ( یکی از بازیکنان 16 ساله ی بارسلونا ) میگوید فرزندش ازآینده اش می ترسد .

مادر تئو از تصمیم فیفا بسیار ناراحت است اما از اقدامات باشگاه بارسلونا قدردانی کرد و گفت : " در طول آموزش تئو بسیار سختکار میکرد اما او حالا ناامید و غمگین است که نمیتواند با دوستانش بازی کند . او دیگر اجازه ی بازی ندارد " .


خانم کورینه معتقد است که این اقدام فیفا بسیار ناعادلانه است چرا که بسیاری از خانواده ها فرزندان خود را به بارسلونا فرستادند تا در آینده به موفقیت در یک باشگاه رویایی برسند . مادرتئو افزود : " من کار و زندگی خود در فرانسه را ترک و زندگی در اسپانیا راآغاز کردم ( برای این که فرزندش به بارسلونا بپیوندد ) . اینها مشکلاتی است که فیفا نمیتواند ببیند " .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.