پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنی آلوز: هیچگاه به ترک بارسلونا فکر نکرده ام

کد خبر : 21971  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 مرداد 1393
مدافع تیم فوتبال بارسلونا پیرامون شرایطش در این روز در جمع آبی اناری ها سخن گفت.


به گزارش Mundo Deportivo، دنی آلوز مدافع کناری و برزیلی باشگاه بارسلونا در پایان جلسه تمرین امروز صبح آبی اناری ها در صحبت هایی به شایعات جدایی اش از بارسلونا در هفته های گذشته واکنش نشان داد.

بارسا نیوز

"از کار کردن با لوئیز انریکه فوق العاده خوشحالم و آماده ام تا فصل جدید را برای کسب موفقیت آغاز کنم. اهداف من نسبت به سال های گذشته هیچ تغییری در این فصل نکرده است. من همواره از انتقادات جهت بهتر شدن و پیشرفتکردن استفاده کرده ام و اجازه نداده ام که در کارم اثر منفی بگذارد. 

"می خواستم پیش از شروع کارم در این فصل با انریکه صحبت کنم تا مطمئن شوم که در برنامه هایش جای دارم. من در دو فصل گذشته نتوانستم بهترینفرم خودم را به نمایش بگذارم ومسئولیت این را نیز می پذیرم، اما از این نیز اطمینان دارم که اگر روزی مجبور به ترک اینجا می شدم از دوران حضورم دربارسا بارضایت و سربلندی یاد می کردم.

"من تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارم و پس از آن با باشگاه  بهترینتصمیم را برای هر دو طرف خواهیم گرفت. طبیعی است که فصل پیش رو یک سال کلیدی برای تعیین آینده ام در بارسلونا خواهد بود.

"هیچگاه تصمیم به ترک بارسلونا نگرفته بودم، اما افرادی در خارج از باشگاه شک و تردید هایی پیرامون عملکرد و شرایط من ابراز کردند. من مشکلی با آن صحبت ها نداشتم، اما از طرفی به عنوان بازیکنی که بیش از 300 بار برای بارسا به میدان رفته و قهرمانی های زیادی کسب کرده، انتظار احترام بیشتری داشتم.

"تاکید رسانه ها بر این که در فصل گذشته لیاقت فتح هیچ جامی را نداشته ایم، کمی ناجوانمردانه است. نمی دانم شاید بهتر باشد که مردم هنگام خرید روزنامه تنها به عکس های آن نگاه کنند کاری به مطالب آن ها نداشته باشند. زیرا که شما نمی توانید در برابر قدرت فوق العاده رسانه ها در این روز ها مقابله کنید و تنها باید بر کار خود تمرکز کنید. 

"کل تیم انگیزه فوق العاده ای برای فصل جدید دارد. بازیکنان بسیار خوبی به جمع ما اضافه شده است و با تمام احترام به مادریدی ها باید بگویم که هیچترسی از هیچ تیمی نخواهیم داشت.

"نیمار در این فصل بسیار بهتر از سال قبل خواهد بود، زیرا همانطور که قبلا گفته بودم کمی طول خواهد کشید که به شرایط فوتبال اروپا عادت کند. او به درک متقابلی از لیونل مسی رسیده و در این فصل بسیار بهتر از سال گذشته عمل خواهد کرد. لوئیز سوارز؟ او فوق العاده است. یک جنگجوی واقعی. ما در تیم به بازیکنانی همانند او احتیاج داشتیم و امیدوارم وی بتواند همچون لیورپول و تیم ملی اروگوئه در بارسلونا نیز کیفیت فنی اش را به نمایش بگذارد."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.