پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

منیر الحدادی یک پدیده که فلورنتینو پرز او را میخواهد !

کد خبر : 21970  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 مرداد 1393
ترجمه اختصاصی از وب سایت مادرید بارسلونا / جهان پدیده ی جدیدی را در فوتبال تجربه خواهد کرد که جواهر آکادمی بارسلونا نام گرفته است . بازیکنی که در سن 18 سالگی توانسته است چشم جهانیان را معطوف به خود کند . این پدیده ی جدید مورد توجه ی رئیس فعلی باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز نیز قرار گرفته است .


گفته میشود پرز از سال گذشته در تلاش برای خرید منیر الحدادی بوده است . باشگاه بارسلونا قراردادی معتبر تا سال 2017 با منیر دارد و بند جدایی او در قراردادش 12 میلیون یورو ذکر شده است و در صورتی که در تیم اصلی به کار گرفته شود بند جدایی او به 35 میلیون یورو افزایش خواهد یافت .

بارسا نیوز

 23 ژانویه وب سایت مادرید بارسلونا در خبری اعلام کرد که رئال مادرید در تلاش برای خرید تعدادی بازیکن جدید است که نام منیر الحدادی نیز در میان اسامی بود .


پورتال تریبال فوتبال نیز از علاقه ی باشگاه آرسنال به منیر الحدادی خبر داده است . به گفته ی پورتال تریبال فوتبال علاوه بر رئال مادرید و آرسنال باشگاه پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ نیز در تلاش برای خرید منیر الحدادی هستند . منیر الحدادی در سال 2011 به مدرسه ی فوتبال بارسلونا پیوست . منیرالحدادی در منطقه ی اسکوریال شهر مادرید اسپانیا متولد شد اما دارای ریشه یمراکشی است .


منیر الحدادی 18 ساله نشان داده است که برای کسب موفقیت آماده است . آنچه که منیر به نمایش میگذارد به ما اجازه میدهد که او را  حتی جانشین اصلی لیونل مسی بدانیم .
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.