پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماسکرانو: مسی همیشه مظلوم است

کد خبر : 21956  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 مرداد 1393
ستاره آرژانتینی بارسلونا معتقد است که اگر مسی نبود هرگز آلبی سلسته به فینال جام جهانی نمی رسید. او به حمایت از مسی پرداخت و گفت که انتقادهایی که از او می شود منطقی نیست.
خاویر ماسکرانو مدافع آرژانتینی بارسلونا در نشستی خبری درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او معتقد است که مسی همواره مظلوم واقع می شود و اگر بازیهای خوب او نبود تیم ملی فوتبال آرژانتین هرگز نمی توانست به فینال جام جهانی صعود کند.

" انتقادهایی که از مسی می شود عادلانه نیست. تیم ملی فوتبال آرژانتین با بازیهای خوب مسی بود که به فینال جام جهانی صعود کرد. او مظلوم واقع می شود و اصلا شایسته این همه انتقاد نیست. مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی انتخاب شد و با شایستگی چنین افتخاری را به دست آورد. طبیعتا کسب عنوان بهترین بازیکن پس از ناکامی در فینال نمی تواند مسی را راضی کند. چرا این همه از مسی انتقاد می شود و بسیاری با سخنان خود او را ناراحت می کنند؟ این برای من بسیار عجیب است. در آرژانتین مردم به این توجه نمی کنند که ما چه عملکردی در تیم باشگاهی خود داریم. آنها فقط به بازی ما در تیم ملی توجه می کنند. ما در جام جهانی بازیهای خوبی را به نمایش گذاشتیم و بر این باورم که مردم آرژانتین به ما افتخار کردند. آنها به خوبی می دانند که اگر مسی نبود ما به فینال راه نمی یافتیم. مسی مثل همیشه انگیزه بسیار زیادی برای شروع فصل دارد

ماسکرانو در این نشست خبری درباره موضوعات زیادی صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

"خوشبختانه فصل آماده سازی خوبی را پشت سرگذاشتیم. بعد از جام جهانی در لحظات بسیار سختی قرار گرفتم. شکست در فینال اصلا نمی تواند اتفاق خوبی باشد اما من می خواهم این لحظات را فراموش کنم. شکست در فینال اندوهی است که همواره در قلب من باقی خواهد ماند اما زندگی ادامه دارد و من می خواهم دوباره تلاش کنم تا به افتخارات جدیدی دست یابم. الان تمام تمرکزم روی بارسلونا است. امیدوارم که فصل خوبی با این تیم داشته باشم"

مقایسه خراردو مارتینو با لوئیس انریکه

" من به همه مربیان احترام می گذارم. نمی توانم هیچ مربی را با مربی دیگر مقایسه کنم. هر مربی سیستم و روش کار کار خود را دارد. ما الان با انریکه کار می کنیم و باید تمام دستورات او را در زمین پیاده کنیم. تاتا مارتینو هم مربی بزرگی است و من خوشحالم که او هدایت تیم ملی فوتبال آرژانتین را برعهده گرفت. مارتینو به تنهایی عامل ناکامی بارسلونا در فصل قبل نبود بلکه ما بازیکنان هم مقصر هستیم. همه باشگاه مقصر این ناکامی هستند چرا که ما یک خانواده هستیم. هرگاه پیروز شویم همه پیروز می شوند و هر گاه ناکام باشیم همه عامل آن هستند. باید خودمان را به خاطر نمایش ضعیف در فصل قبل سرزنش کنیم.

* توصیه به بازیکنان جوان

"بازیکنان جوان باید در درجه نخست صبر داشته باشند چرا که همه چیز یک شبه به دست نمی آید. آنها باید از فرصتی که به آنها داده می شود نهایت استفاده را ببرند و همواره در حال تلاش و کار کردن باشند. همه چیز به خود آنها بستگی دارد.

*منیر الحدادی

" منیر در فصل جابجایی همه ما را شگفت زده کرد. او هر چند سن و سال کمی دارد اما پخته و باتجربه نشان می دهد. او باید تلاش کند چرا که بازیکن بااستعدادی است و آینده خوبی در انتظارش است.

* لوئیس سوآرس

" همه می دانند که او بازیکن بزرگی است. سوآرس هم مانند من از آمریکای لاتین است. ما مشترکات زیادی با هم داریم و عاشق سبک بازی او هستم.

* جرمی ماتئو

" ماتئو همه فاکتورهای یک مدافع خوب را دارد. با او دفاع بارسلونا تقویت خواهد شد و دیگر مشکلات فصل قبل را نخواهیم داشت.

* جدایی والدس

" والدس بهترین دروازبان تاریخ بارسلونا است. او تصمیم گرفت که از تیم جدا شود و همه ما باید الان از دروازبان جدید حمایت کنیم.

* بارسلونا

" من خودم را مدیون باشگاه بارسلونا می دانم. آنها برای من در این چند سال حضورم کارهای زیادی انجام داده اند. خوشحالم که کادر فنی بارسلونا دوباره به من اعتماد کرد. باید با بازیهای خوب خود جواب اعتماد آنها را بدهم. رقابت های لیگا در پیش است باید نهایت تلاش خود را بکنیم تا عنوان قهرمانی را به دست آوریم. الان رقابت بسیار سخت شده است و کسب عنوان قهرمانی آسان نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.