پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایوان راکیتیچ؛ کلیدی ترین خرید بارسلونا

کد خبر : 21937  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 مرداد 1393
به طور حتم می توان گفت یکی از بهترین خریدهای بارسلونا در فصل نقل و انتقالات، ایوان راکیتیچ بازیکن کروات و سابق باشگاه سویا بوده است.
او همواره یک بازیکن کامل نشان داده، دقیقا اولین چیزی که به ذهن می رسد، همین موضوع است که او در وسط میدان همه کار می کند.

بارسا نیوز

هنگامیکه مالکیت توپ برای بارسلونا کلید می خورد، بازیکنی که در حال حاضر بیشترین نگاه به او می شود، ایوان راکیتیچ است. او به خوبی توپ را به گردش در می آورد، او ذاتا یک هافبک می باشد، یک هافبک مدرسه ای کامل که خیلی زیرکانه هدف های خود را انتخاب و توپ ها را برای آن ها ارسال می کند.

ارسال پاس کوتاه و بلند، خیلی راحت و دقیق این کار را انجام می هد. بازیراکیتیچ کاملا با حرکات بوسکتس و اینیستا هم خوانی دارد، او به نوبه خود خیلی خوب از مسی حمایت می کند، زمانی که دنی آلوز از سمت راست نفوذ می کند،یک نفر را به عنوان پشتیبان، پشت سر خود می بیند و او راکیتیچ است.

راکیتیچ به علت کلاس بالای بازی که به شکل ذاتی از آن برخوردار است، خیلی راحت می تواند با بارسلونا هماهنگ شود. مورد مهم و کلیدی تری که لوئیزانریکه را مجاب کرد برای انتقال هافبک کروات، جنگده بودن بازیکن است.
راکیتیچدر تمام فصول گذشته یکی از بهترین هافبک های لالیگا بوده، هم چنین از سال 2009 تا به الان نام او همیشه درلیست بهترین هافبک های اروپا دیده شده است.

اگر بخواهیم راکیتیچ را به بازیکنی در تاریخ بارسلونا شبیه بدانیم، می توانیم شیوه بازی رونالد کومان یا برند شوستر را به یاد آوریم، بازیکنانی خلاق و در عین حال جنگنده و دونده.

در نهایت شاید مهم ترین خصوصیت ایوان، ارسال پاس های بلند و چندین متری او است، موردی که بارسلونا سخت به آن نیازمند است. او در سویا نشان داده کهاستاد پاس های بلند و چندین متری است، البته در دیدار برابر لئون مکزیک نیز ما این را شاهد بودیم، زمانی که از میانه میدان پاسی را برای دنی آلوز ارسال کرد، کاری که شاید ما در پلی استیشن نیز نتوانیم به خوبی آن را انجامدهیم، ارسال پاسی 40 متری که در نهایت منجر به گل شد.

راکیتیچ، نمونه ای از فوتبال خالص است که بارسلونا به آن نیازمند بوده ومی توان گفت آمدن او به نیوکمپ کلیدی ترین انتقال و خرید باشگاه خواهد بود.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.