پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزنامه های امروز صبح کاتالونیا به روایت بارسا نیوز + عکس

کد خبر : 21926  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 مرداد 1393
اختصاصی / به خلاصه ای از نسخه های روزنامه های صبح اسپانیا خوش آمدید . درادامه همراه ما باشید تا مروری بر مباحث مطرح شده در این روزنامه ها داشتهباشیم . منابع : موندو دپورتیو و اسپورت




موندو دپورتیو امروز بیشتر جلد اصلی خود را به لوئیس سوارز اختصاص داد . این روزنامه به نقل از لوئیس سوارز در کنفرانس مطبوعاتی دیروز بر این جمله ی سوارز تمرکز کرد که پیوستن به بارسلونا تحقق یک رویا برای او بوده است . این روزنامه همچنین به تساوی یک بر یک رئال مادرید با اتلتیکو مادرید در سوپر جام اسپانیا نیز اشاره داشت .


بارسا نیوز






اسپورت نیز مانند موندو دپورتیو بیشتر بر روی سوارز تمرکز کرد . این روزنامه بر روی جلد اصلیخود به نقل از سوار نوشت که باشگاه های دیگری هم او را میخواستند اما او همیشه میخواست به بارسلونا بپیوندد اشاره کرد . این روزنامه همچنین نوشت کهسوارز گفته است هدفش کمک به بارسلونا است . اسپورت همچنین به صحبت های جرارد دلوفئو در کنفرانس مطبوعاتی دیروز این بازیکن نیز اشاره کرد و به نقلاز دلوفئو نوشت " تصمیم انریکه مرا شگفت زده کرد " . خبر مصدومیت کریستیانو رونالدو در بازی دیشب رئال با اتلتیکو و صحبت های مورینیو در مورد بی کفایتی بارسلونا در به کار گیری درست از فابرگاس نیز در این روزنامه پوشش داده شد .


بارسا نیوز



برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.