پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئال مادرید 1 - 1 اتلتیکو مادرید؛ گام بزرگ شاگردان سیمئونه برای فتح اولین جام فصل

کد خبر : 21921  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 مرداد 1393
قهرمان کوپا دل ری اسپانیا و قهرمان لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا را با ترکیب های جدید فصل 15-2014 آغاز کردند کهدر نهایت اولین گل هامس رودریگز با پیراهن رئال مادرید چندان دوام نیاورد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.


در لحظات ابتدایی مسابقه به احترام درگذشت آلفردو دی استفانو مراسمی باشکوه برگزار شد و سپس بازی با سوت آقای استرادا فرناندز آغاز شد و دو کارت زرد ابتدایی مسابقه طی 10 دقیقه به کوکه و سیکوئیرا نشان داده شد. باوجود اینکه یک بازی سرد و کم افت و خیز را شاهد بودیم، رئال مادرید در خلق موقعیت گل ناکام بود و در طرف دیگر شاگردان سیمئونه چند بار با شوت هایمانژوکیچ و سائول خطرناک ظاهر شدند که ایکر کاسیاس به خوبی آنها را مهار کرد.

در این نیمه 74 درصد مالکیت توپ نیز به کار شاگردان آنچلوتی نیامد تا یک نیمه سرد و بی روح با نتیجه 0-0 مساوی به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم‌ آنچلوتی با تعویضی جالب توجه، هامس رودریگز را به جایکریستیانو رونالدو به میدان فرستاد. رئال مادرید کار را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق آغازین، بیل روی پاس عرضی کارواخال نفوذ کرد اما ضربه اش توسط مویا برگشت داده شد. در دقیقه 56 هم سیمئونه آس خود را رو کرد و آنتونی گریژمان به جای سائول وارد میدان شد. رئال مادرید نزدیک محوطه جریمهصاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت محکم بیل توسط مویا برگشت داده شد و در ادامه کروس موقعیتی طلایی را به بالای دروازه زد. در دقیقه 77 هم آنخل دی ماریا به جای لوکا مودریچ به میدان آمد و با تشویق شدید هواداران مواجه شد.

سرانجام در دقیقه 80 فشار بی امان رئال مادرید جواب داد و هامس رودریگز در شلوغی محوطه جریمه دروازه اتلتیکو را باز کرد. بعد از دریافت گل این باراتلتیکو بود که بازی هجومی را شروع کرد و در دقیقه 88 رائول گارسیا برنابئو را غرق در سکوت کرد. بعد از گل تساوی بار دیگر رئال مادرید بی امانحمله کرد اما راهی به دروازه اتلتیکو پیدا نکرد تا با تساوی 1-1 خانگی خودرا آماده جدالی سخت در ویسنته کالدرون کند.



شرح گل ها:

دقیقه 81 (1-0): ارسال زمینی کارواخال به داخل محوطه جریمه توسط مدافعان اتلتیکو از مقابل پای بنزما به شکلی ناقص دور شد تا هامس رودریگز از راه رسیده و با پای راست توپ را وارد دروازه مویا بکند.

دقیقه 88 (1-1): کرنر ارسالی کوکه به داخل موحطه شش قدم از همه بازیکنان عبور کرد و در تیر دوم در حالی با اشاره رائول گارسیا وارد دروازه شد که هیچکس او را یارگیری نکرده بود.



آمار و ارقام بازی:

بارسا نیوز

* از حواشی این بازی می توان به حضور رافائل نادال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اشاره کرد که در نهایت با خوشحالی به خانه نرفت.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.