پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی سوارز: بازی در نیوکمپ برایم مانند یک رویا بود؛

کد خبر : 21903  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 مرداد 1393
به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، سوارز تابستان امسال با مبلغ 88 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا ملحق شد. او می گوید همیشه بازی در نیوکمپ برایش مانند یک رویا بوده است.


بارسا نیوز

سوارز طی سخنانی که در کنفرانس مطبوعاتی پس از کاهش محرومیت از سوی فیفا، بیان کرد:"من می خواهم از مدیران باشگاه که باعث شدند من اعتماد به نفس پیدا کنم تشکر کنم، مخصوصا از لوئیز انریکه و تمام کسانی که به من کمک کردند. من به دنبال هماهنگی با بقیه بازیکنان هستم و می خواهم در خط حمله مثمر ثمر باشم.چندین سال است که رویایی من بازی در نیوکمپ می باشد. بازی در بارسلونا برای سال ها رویای من بود، مانند بسیاری از پسر بچه ها. من فکر نمی کردم هیچوقت این اتفاق رخ دهد، پس بی درنگ همان بار اول،  پیشنهاد بارسلونا را قبول کردم."

ستاره اروگوئه ای در دیدار دیشب بارسلونا برابر لئون مکزیک به میدان رفت و اذعان می کند که از بازی در نیوکمپ شگفت زده شده است.

او گفت: "این اولین بار بود که من در نیوکمپ بازی می کنم، بسیار هیجان انگیز بود، چون تا به حال هرگز به نیوکمپ نیامده بودم. پس از آن بسیار جالببود که بیرون آمدم و طرفداران را دیدم، واقعا باور نکردنی بود. من هرگز چنین تصویر زیبایی ندیده بودم.

قرارداد ستاره؟ من؟ ستاره ها در آسمان هستند. من اینجا هستم تا همه چیزمرا برای تیم بگذارم، بازی در کنار مسی، نیمار و بقیه بازیکنان به شما انگیزه می دهد. مربی نکات بسیار مهمی به من گفته استو انریکه در حال حاضر به فکر بازی با الچه است. زمانی که من به طور رسمی توانستم برای تیمم بازی کنم بیشتر با هم صحبت خواهیم کرد."

سوارز هم چنین در مورد گاز گرفتن شانه کیلینی در جام جهانی، بیان کرد:"این یک موضوع شخصی است که من ترجیح می دهم دیگر در مورد آن صحبت نکنم. اما با من به شکل حرفه ای صحبت شده و مطمئن باشید دیگر همچین اتفاقی رخ نخواهد داد.

روان شناس با من صحبت کرد و من عذرخواهی ام را ارائه کردم. من اکنون می خواهم به فوتبال درون زمین فکر کنم. البته من پس از آن حرکت با کیلینی، نه تنها در مورد انتقالم به بارسلونا، بلکه در مورد شخصیت و شهرتم به عنوان یکفرد، نگران شدم، اما آن حادثه گذشته است."

سوارز در اولین دیدارش باید در تاریخ 26 اکتبر برابر رئال مادرید به میدان برود، او در این مورد اذعان دارد:"اولین بازی من برابر رئال مادرید؟ مدت زمانش طولانی است و من باید به فکرآمادگی بدنی باشم. اما تطبیق پذیری با تیم همیشه یک مسئله است. من فکر نمیکنم از لحاظ جسمی مشکلی برایم پیش بیاید."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.