پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فابرگاس: چلسی کار مرا آسان کرده است

کد خبر : 21902  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 مرداد 1393
بازیکن سابق بارسلونا که در پیروزی تیم جدیدش برابر برنلی درخشان ظاهرشد، گفت به آسانی توانسته به زندگی در استفوردبریج خو بگیرد.

سسک فابرگاس که در به ثمر رسیدن هر سه گل پیروزی 3 بر یک شب گذشته (دوشنبه) چلسی برابر برنلی تأثیر‌گذار بود، گفت بازی برای آبی‌پوشان لندن کار بسیار آسانی است و خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شد توانسته به فضای بازی در تیمجدیدش عادت کند.

بارسا نیوز

به نقل از تسنیم، هافبک پیشین بارسلونا که ماه گذشته با قراردادی 37.5 میلیون یورویی از کاتالان‌ها جدا شد و به جمع شاگردان ژوزه مورینیو پیوست، به شبکه اسکای اسپورت گفت: اینجا در چلسی بازیکنان تیم کار مرا راحت می‌کنند. از اولین روزی که به این تیم پیوستم همه به من خوشامد گفته‌اند و من با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم نیز خیلی راحتم. ارتباط میان ما خوب است و به همین دلیل انتظار دارم سال موفقی پیش روی داشته باشم.

فابرگاس اعتراف کرد که خودش هم پیش‌بینی نمی‌کرده تابستان امسال به چلسی بپیوندد، به خصوص که او تا چند سال پیش بازوبند رقیب همشهری این تیم یعنی آرسنال را به بازو می‌بست.

او گفت: پیوستن به چلسی کاری بود که من شاید هرگز تصورش را نمی‌کردم اما همانطور که قبلاً هم گفتم فوتبال پر از غیرمنتظره‌هاست. یکی از همین اتفاقات غیرمنتظره مرا به چلسی آورد و حالا می‌خواهم تمام تلاشم را برای این تیم انجام دهم. همانطور که گفتم از وضعیتی که در حال حاضر دارم راضی‌امو فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.