سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه؛ 15 ستاره ناشناسِ لالیگا در فصل جدید

کد خبر : 21892  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 مرداد 1393
در حالی که همه نگاه‌ها به خامس و کروس و سوارس است، لالیگا ستاره‌های ناشناخته‌تری هم این فصل دارد که می‌توانند چشم‌ها را به خودشان خیره کنند. 
جاناتان دوس سانتوس – ویارئال

جاناتان بعد از سپری کردن 5 فصل در بارسلونا با رقمی نزدیک 2 میلیون یورو به ویارئال پیوست تا فصلِ جدید را کنار برادرش، جووانی بازی کند. این هافبک دفاعی مکزیکی 81 بار برای تیم دوم بارسلونا و 14 بار برای تیم اول بازی کرد.

ویکتور روئیس – ویارئال

روئیس از والنسیا به ویارئال آمده تا کنار متئو موساچیو، زوج خط دفاعی زیردریایی‌های زرد را تشکیل دهد. آیا روئیس به اندازه موساچیو مدافع مستحکمی است؟ شاید نه. ولی اگر ویارئال بتواند موساچیو را حفظ کند، ترکیب این دو، خط دفاعِ قابل اطمینانی را خواهد ساخت.

رودریگو – والنسیا

مهاجم 23 ساله برزیلی، رودریگو مورنو ماچادو، این فصل را به صورت قرضی از بنفیکا در والنسیا خواهد گذراند. رودریگو که پیش از این یک فصل هم قرضی در بولتون بازی کرده بود، در 67 بازی برای بنفیکا 27 گل زده. اگر او بتواند خودش را با شرایط تیم جدیدش تطبیق دهد، والنسیا صاحب یک مهاجمِ خوش‌آینده خواهد شد.
ایاگو آسپاس – سویا

آسپاس در لیورپول موفق نبود. او نتوانست خودش را با تیم، شهر و فوتبالِ لیگ برتر تطبیق بدهد و به همین خاطر حالا با یک قرارداد قرضی یک‌ساله، که امکان تمدیدش تا 3 سال را هم دارد، راهی سویا شده است. اونای امری و سویا سابقه‌ای طولانی در احیای حرفه فوتبالیست‌های جوان دارند. باقی دیگر به خود آسپاس بستگی دارد که برای آینده‌اش بجنگد یا نه.

دنیس سوارس – سویا

از او به عنوان یکی از ستاره‌های آینده نو کمپ یاد می‌شد. اما با توجه به ترافیک خط میانی بارسلونا، سوارس این فصل را به صورت قرضی در سویا خواهد گذراند تا بلکه بتواند هم جای ایوان راکیتیچ را پر کند و هم خودش را به تیم اصلی‌اش نشان دهد. او در بازی سوپرکاپ اروپا مقابل رئال مادرید نمایش خوبی داشت و نشان داد پاسور توانمندی است.

جرارد دولوفو – سویا

روبرتو مارتینس خیلی دوست داشت این ستاره جوان را حداقل یک فصل دیگر قرضی در اورتون حفظ کند. اما بارسلونا این اجازه را نداد و او را پس گرفت. با اینکه دولوفو در بازی‌های پیش‌فصل برای کاتالان‌ها درخشید، اما لوئیس انریکه تصمیم گرفت این بار او را به سویا بفرستد تا برای بازی در تیم اول بارسلونا آمادگی و تجربه کافی را کسب کند. دولوفو نیاز دارد تحت فرمان اونای امری روی بازی بدون توپ و وظایفِ دفاعی‌اش بیشتر کار کند تا بدل به بازیکنی کامل شود.

جاناتان پریرا – رایو وایکانو

پریرا در روز خوبش کابوسی است برای هر مدافعی که مقابلش بازی کند. برای همین پاکو خِمِس، مربی رایو، امیدوار است این بازیکن سرعتی در یک فصل حضور قرضی‌اش از ویارئال، در این تیم بدرخشد.

گیرمو اوچوا – مالاگا

درسته که مالاگا، ویلی کابایرو را از دست داد، اما به جایش یکی از ستاره‌هایِ جام جهانی را به دست آورد. اوچوایِ مکزیکی که در برزیل با سیوهایِ جادویی‌اش همه را مبهوت کرده بود، این فصل از آژاکسیویِ فرانسه به مالاگا پیوست تا روند رو به رشد خودش را در لالیگا پیش بگیرد.

ایساک کوئنسا – دیپورتیو

کوئنسا هیچ وقت بدل به بازیکنی نشد که بارسلونا انتظارش را داشت. حالا که ستاره لا ماسیا از سوی باشگاهش مازاد اعلام شده، فرصت این را دارد که خودش را در دیپورتیو نشان بدهد و مسئولین بارسلونا را از این تصمیمشان پشیمان کند.

الکساندر پانتیچ – کوردوبا

آلبرت فرر به شکلی معجزه‌آسا کوردوبا را به دسته اول آورد. اما حالا با توجه به محدود بودن بودجه این تیم، تنها بازیکنان قرضی هستند که می‌توانند امید مدافع سابق بارسلونا برای بقا در لالیگا باشند. یکی از این بازیکنان الکساندر پانتیچ، مهاجم صرب، است که از ویارئال به کوردوبا آمده. گل‌های او می‌توانند نقشی کلیدی در آینده کوردوبا بازی کنند.

سرخی گومس – سلتا ویگو

خریدهای بارسلونا در خط دفاعی به این معنی هستند که جایی برای جوانان لا ماسیا، از جمله سرخی گومس، در تیم اول نخواهد بود. به همین خاطر گومسی که 96 بازی برای بارسلونایِ بی را در کارنامه خود می‌بیند، امسال را به شکل قرضی در سلتا ویگو سپری خواهد کرد. این خبری خوب برای سلتا ویگو و همچنین فرصتی مناسب برای سرخی گومس است تا تجربه بازی در لالیگا را کسب کند.

خواکین لاریوی – سلتا ویگو

یکی از اولین کارهایی که مربی جدید سلتا، ادواردو بریسو، انجام داد، خریدِ هموطن آرژانتینی‌اش از رایو وایکانو بود. لاریوی فصل پیش در 35 بازی، 12 گل برای تیم سابقش زد.

خوسه رودریگس – دیپورتیو

دیپورتیو بعد از بازگشت به لالیگا، هنوز یک بازیکن هم نخریده است. اما به خدمت گرفتنِ قرضی خوسه رودریگس از رئال مادرید می‌تواند کمک زیادی به آن‌ها برای بقا در لالیگا کند. رودریگسِ 19 ساله‌ها یکی از جذاب‌ترین استعدادهای جوان اسپانیا است، هافبکی که برای خود رئال هم در کوپا دل ری بازی کرده است.

ماریو پاسالیچ – ال‌چه

چلسی سال پیش پاسالیچ را که در 32 بازی، 11 گل برای هایدوک اشپلیت زده بود را با مبلغ 3 میلیون پوند به خدمت گرفت. اما هافبک 19 ساله و کروات چلسی هرگز وقت بازی در تیم اول را به دست نیاورد. حالا این انتقال قرضیِ یک‌ساله می‌تواند تا حدی آینده او را مشخص کند.

انزو روکو – ال‌چه

روکو در شورت لیستِ 30 نفره‌یِ تیم ملی شیلی برای جام جهانی قرار داشت، اما در مرحله آخر خط خورد. حالا این مدافع میانیِ 21 ساله، یک فصل را به صورت قرضی از اونیورسیداد کاتولیکا، در ال‌چه خواهد گذراند. در قرارداد او بندی هم هست که امکان خرید دائمی‌اش برای باشگاه اسپانیایی را آسان می‌کند. 

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.