پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگاهی به ترکیب بارسلونا در اولین حضور سوارز؛ تدبیر انریکه برای جام خوان گمپر

کد خبر : 21849  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 مرداد 1393
 باشگاه بارسلونای اسپانیا در شرایطی  در رقابت سنتی جام خوان گمپر رودرروی باشگاه لئون مکزیک قرار می‌گیرد که سرمربی این تیم تصمیم دارد از مهاجم محروم و جدید خود در این بازی بهره گیرد.
El entrenamiento del Barça 17/08/2014
 جام دوستانهٔ فوتبال موسوم به خوان گمپر هر ساله در ماه آگوست و پیش از آغاز رقابت‌های لالیگا به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، رقابتی که به افتخار خوان گمپر، یکی از مؤسسان باشگاه بارسلونا نامگذاری شد.
بر اساس این گزارش،‌این رقابت امشب نیز قرار است میان دو تیم بارسلونا و لئون مکزیک در شرایطی برگزار شود که احتمال حضور لیونل مسی و نیمار، دو ستاره بزرگ بارسا وجود دارد و لوئیز انریکه‌، سرمربی این تیم بر حضور لوئیز سوارز،‌مهاجم اروگوئه‌ای و محروم این تیم در این بازی تاکید کرده است.
در بخش دیگری از این گزارش آمده است: نیمار البته همچنان با مصدومیت شدیدی که در جام جهانی نصیبش شد دست به گریبان است ولی با این حال امکان بازی وی در رقابت فردا غیرمحتمل نیست. از سوی دیگر لیونل مسی نخستین حضور خود در فوتبال را پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی پیش‌فصل تجربه خواهند کرد.
نیمار در تمرینات تیم بارسلونا به طور کامل و تمام وقت شرکت کرده است و به نظر می‌رسد مشکل چندانی برای حضور در این بازی‌ و بازی‌های دیگر تیم خود ندارد. البته ممکن است وی نتواند تمام 90 دقیقه را در بازی فردا به میدان برود، اما از حضور خود در میدان که احتمالا یک نیمه خواهد بود، اطمینان کامل دارد.
این گزارش در ادامه می‌افزاید: درباره لیونل مسی نیز باید گفت که او پس از پایان رقابت‌های جام جهانی به طور کامل استراحت کرده است و اکنون نیز شانس این را دارد که پیش از آغاز رقابت‌های لیگ اسپانیا در هفته آینده، در بازی فردا برای تیم بارسلونا به میدان برود. اما در عین حال به نظر می‌رسد این بازی برای لوئیز سوارز نیز به فرصت خوبی برای هنرنمایی تبدیل شود و او بتواند نخستین حضور خود در میادین را پس از اعمال محرومیت فیفا تجربه کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دادگاه داوری ورزش اخیرا حکم فیفا مبنی بر محرومیت کامل سوارز از تمامی فعالیت‌های فوتبالی و تمرینی را کاهش و به وی اجازه شرکت در تمرینات تیمی و حضور در مسابقات دوستانه را داده است.
El entrenamiento del Barça 17/08/2014
به همین دلیل سوارز امکان حضور در بازی فردا در چارچوب جام گمپر را دارد. در واقع به نظر می‌رسد این آخرین شانس لوئیز انریکه برای شناخت ترکیب اصلی تیمش برای حضور در رقابت‌های فصل پیش رو است و البته وی ممکن است در این بازی دست‌کم در نیمه اول تیم پرقدرتی را به میدان بفرستد.
در این بازی احتمالا سرخیو بوسکتس مرکز ثقل خط میانی تیم خواهد بود و آندرس اینیستا و ایوان راکیتیچ به عنوان دو بال کناری مشکلات بسیاری را برای تیم مکزیکی ایجاد خواهند کرد. ژاوی نیز در این بازی نقش مهم خود را ایفا خواهد کرد و  برای این بازی آماده خواهد بود.
جرمی ماتیو و ژرارد پیکه نیز دو بازیکن مرکزی خط دفاعی بارسا خواهند بود، در حالی که یوردی آلبا و دنی آولس نیز به عنوان دو مدافع کناری در بازی حضور خواهند داشت.
باید در این بازی منتظر ماند و دید که لوئیز انریکه برای استفاده از سیستم 3-2-3-2 و یا سیستم 4-3-3 تا چه حد شجاعت دارد. این در شرایطی است که رافائل مارکز، مدافع برجسته سال‌های گذشته بارسلونا در این بازی وداعی باشکوه با تیم خود و ورزشگاه نیوکمپ خواهد داشت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.