پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: احتمالا بارسا در تابستان خریدهای دیگر هم خواهد داشت

کد خبر : 21231  |  زمان ارسال : شنبه 11 مرداد 1393
آبی و اناری ها د راین تابستان مارک آندره تراشتگن، کلودیو براوو، ایوان راکیتیچ، لوئیس سوارس و جرمی متئو را با هزینه ای 156 میلیون یورویی به خدمت گرفتند

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، اعلام کرد که احتمالا این باشگاه پیش از پایان فصل نقل و انتقالات، خریدهای دیگری هم خواهد داشت.

آبی و اناری ها د راین تابستان مارک آندره تراشتگن، کلودیو براوو، ایوان راکیتیچ، لوئیس سوارس و جرمی متئو را با هزینه ای 156 میلیون یورویی به خدمت گرفتند. اما به نظر می رسد هنوز لوئیس انریکه به دنبال اضافه کردن گزینه های بیشتری به تیمش است.

بارتومئو به خبرنگاران گفت:" بازار نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده است. یک ماه دیگر وقت داریم. فکر می کنم هنوز کارهایی داریم که در این تابستان انجام بدهیم."

به گزارش رسانه های اسپانیایی، آندونی سوبی ساره تا و لوئیس انریکه امروز با هم دیدار کردند تا آخرین بررسی ها در مورد به خدمت گرفتن مارکینیوس، مدافع جوان پاری سن ژرمن را انجام بدهند. یکی از دلایل عجله بارسا برای انجام خریدهای بیشتر، به دلیل احتمال محرومیت این باشگاه از انجام نقل و انتقالات به دلیل تخلف در به خدمت گرفتن چند بازیکن زیر 18 سال است.

آنها در ماه آوریل از انجام نقل و انتقالات در این تابستان و ژانویه بعد محروم شده بودند اما بعد از فرجام خواهی باشگاه کاتالانی، فیفا این محرومیت را به حال تعویق درآورد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.