پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گفت و گوی مفصل AS با رییس لالیگا در رابطه با رئال و بارسا

کد خبر : 21199  |  زمان ارسال : جمعه 10 مرداد 1393
به گزارش AS، خاویر تباس که از آپریل 2013 به عنوان رییس لالیگا فعالیت می کند در گفت و گویی با As در مورد شرایط باشگاه ها صحبت کرد که در ادامه صحبت های کامل او را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. 
* باشگاه ها ملزم هستند تا جزئیات قراردادهای خود را فاش کنند؛ رقم واقعی قرارداد جیمز رودریگز و لوییس سوارز چقدر بوده است؟! در جامعه ارقام متفاوتی مطرح می شود.

- تیم هایی که خود را به ما اثبات کرده اند (مانند مادرید و بارسا) مدارک و شواهد کامل خود را بعداً به ما تحویل خواهند داد. اما ما به دنبال این نیستیم که آیا قراردادها سنگین بوده اند یا خیر. ما به دنبال این نیستیم که آیا این قراردادها ارزان بوده اند یا گران. ما در اینجا به دنبال این هستیم که آیا باشگاه ها می توانند این مبالغ را پرداخت کنند یا خیر. 

* آن ها چقدر خریده کرده اند؟

- زمانی که ما اطلاعات داشته باشیم، این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد. اما حالا، بروید از خودشان بپرسید. اما فقط یک چیز؛ این تیم ها می توانند این قراردادها را منعقد کنند چرا که آن ها در ضعیت اقتصادی سالمی قرار دارند و برای این علت است که ما از آن ها مدارک را سریعاً تحویل نمی گیریم.

* آیا این یک رقابت نا برابر نیست؟! شما میان بارسا، رئال و سایر تیم های تمایز قائل می شوید و به چشم دیگری آن ها را نگاه می کنید.

- خیر اینطور نیست. ما برای هر باشگاهی که وضعیت خوبی داشته باشد احترام قائلیم. مانند سویا، اتلتیکو و باشگاه های دیگری که مشکلات مالی گریبان گیر آن ها نیست.

* یک نکته در مورد سوارز، آیا شما ال کلاسیکو را در تاریخ 26 اکتبر برگزار می کنید تا او به بازی برسد؟! (این تاریخ یک روز پس از پایان محرومیت لوییس سوارز است).

- (با خنده) این موضوعات هیچ ربطی به ما ندارد. علاوه بر این ما هنوز تاریخ دقیق این بازی را اعلام نکرده ایم. چیزی که مشخص است این است که مجازات لوییس سوارز باید کاهش یابد چرا که هجمه ها بر علیه او بسیار زیاد بوده است.

* در مورد بارسا صحبت کنیم، خیلی صریح بگویم، اگر کاتالونیا از اسپانیا جدا شود، آیا بارسلونا همچنان در اسپانیا بازی خواهد کرد؟!

- نمی توانم در مورد چیزی که هنوز رخ نداده است صحبت کنم. کاتالونیا همیشه به عنوان بخشی از اسپانیا خواهد بود و اگر کاتالونیا یک روز از اسپانیا جدا شود آنگاه شرایط فرق خواهد کرد. در آن شرایط باید تصمیم دیگری گرفته شود. من تنها در مورد بارسا نگران نیستم؛ تیم هایی مانند نستیچ، خیرونا، اسپانیول، یاگوسترا و سابادل در این حوزه حضور دارند و اگر حاکمیت این منطقه تغییر کند، قطعاً شرایط حضور این باشگاه ها در لیگ اسپانیا نیز تغییر خواهد کرد. با قانون فعلی اما بارسلونا نمی تواند بدون توافق با دولت در لیگ اسپانیا حضور پیدا کند.

* تاثیر جام جهانی بر لالیگا چگونه بود؟!

- پیشرفت مالی منظور شماست؟

* بله، نظر شما در مورد باشگاه هایی که به استرالیا و تایلند رفته اند چیست؟

- باشگاه ها باید راه برند سازی لالیگا را یاد بگیرند. اگر همه باشگاه ها با سود از خارج بازگردند و این موضوع تنها مختص بارسا و رئال نباشد، آنگاه عملیات ما انجام شده است و موفق بوده ایم.

* این اتفاق درحالی رخ خواهد داد که آن ها حق پخش تلویزیونی بهتری را داشته باشند. 

- ما بنابر انتظارات حق پخش را افزایش می دهیم.

* چقدر؟!

- اگر حق پخش 800 میلیون باشد؛ ما امیدواریم که برای فصل 2016/17 آن ها این رقم را به 1000 میلیون برسانند. این رقم نیز با توجه به استراتژی های جدید و تبلیغات حاصل می شود. 

* مبلغ درآمد لالیگا چقدر از اسپانیاست و چقدر از خارج تامین می شود؟

- ما از کشورهای دیگر مبلغ بیشتری را نسبت به اسپانیا دریافت می کنیم. 

* آیا مادرید و بارسا کار را برای شما سخت می کنند؟

- موضوع فروش یک امر لغو نشدنی است و من امیدوارم که مادرید و بارسا این موضوع را هدایت کنند. آن ها موتور فوتبال اسپانیا هستند و ما باید با آن ها کار کنیم. کاری که این دو باشگاه می توانند انجام دهند این است که به همه اجازه رشد و نمو دهند. آن ها باید شرایط رقابت را برای همه آزاد بگذارند.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.