پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سنگین‌ترین نقل و انتقالات فصل تابستان

کد خبر : 21198  |  زمان ارسال : جمعه 10 مرداد 1393
 به نقل از خبرگزاری فرانسه در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید فصل 2014-2015 برخی از باشگاه‌ها رکورد زده و بیشترین هزینه را برای این منظور متحمل شدند باشگاه‌های رکورددار در فصل نقل و انتقالات تابسته عبارتند از:
1-بارسلونا: این باشگاه اسپانیایی در فصل تابستان مجموعا 143 میلیون یورو صرف به خدمت گرفتن بازیکنان جدید کرده لوئیس سوارز اورگوئه‌ای سنگین‌ترین خرید کاتالان بود.  
 
2-رئال مادرید: مجموع خریدهای تابستانی رئال مادرید به 110 میلیون یورو رسید این باشگاه اسپانیایی همواره در میان 5 خریدار بزرگ در فصل نقل و انتقالات قرار داشته است. انتقال جیمز روریگز کلمبیایی از موناکو به رئال بزرگترین خرید این باشگاه محسوب می‌شود.  
 
3-چلسی: ژوزه مورینیو در فصل تابستان بالغ بر 93.50 میلیون یورو هزینه به خدمت گرفتن بازیکنان جدید کرد در میان تیم‌های انگلیس، چلسی سنگین ترین خریدها را انجام داده است. انتقال فیلیپ لونیز و ریگو کاستا از لالیگا به جمع آبی پوشان مهمترین خریدهای چلسی بوده است.  
 
4-منچستریونایتد: مجموع خریدهای شیاطین سرخ در فصل تابستان به 73.50 میلیون یورو رسید لوئیس فان خال کار خود در یونایتد را با بدون نگرانی از بودجه مالی آغاز کرد و با توجه به حمایت مالی کمپانی شورلت از خرج کردن های پیاپی واهمه‌ای ندارد.  
 
5-پاریسن ژرمن و اتلتیکو مادرید این دو باشگاه فرانسوی و اسپانیایی هر دو در فصل تابستان 58.50 میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید کردند بهترین خرید پاریسن ژرمن انتقال داوید لوئیز از چلسی و بهترین خرید اتلتیکو مادرید انتقال ماریو ماندوزوکیچ از بایرن مونیخ بود.  

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.