پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : معضل جدید بارسا، هیچ باشگاهی دنی آلوس را نمی خواهد

کد خبر : 21065  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 مرداد 1393
بارسلونا این روزها با یک معضل جدید مواجه شده است. در فصل نقل و انتقالات هستیم و هنوز هیچ پیشنهاد قابل توجهیبرای بازیکنانی که این تیم روی آنها حساب نمی کند؛ نرسیده است.


سانگ،افلای و آلوس از جمله این بازیکنان هستند. پیش از شروع جام جهانی به نظر می رسید که آلوس به پاریسن ژرمن بسیار نزدیک شده باشد اما به یکباره اعلام شد که این باشگاه از خرید آلوس بخاطر حقوق بالا و بخصوص سن بالایش صرفنظر کرده است.

بارسلونا برای خرید مارکینیوس از پی اس جی بسیار امیدوار به این انتقال بود که نهایتا چنین امری میشر نشد. شنیده ها از باشگاه بارسلونا حاکی از آنند که برای آلوس تاکنون هیچ پیشنهادی به باشگاه نیامده و البته بارسلونا دوست ندارد این مساله را علنی کند.

در واقع علت اصلی چرخش 180 درجه ای ستاره برزیلی مبنی بر ماندنش در بارسا تا پایان مدت قراردادش به همین خاطر بوده است.

بارسلونا می ترسد که اتفاقی مشابه اتفاق داوید ویا این بار برای آلوس بیفتد و این باشگاه مجبور شود سال آینده با قیمتی سمبلیک و بسیار ارزان، آلوس را به باشگاهی دیگر بفروشد.(سال گذشته ویا با 2.1 میلیون به اتلتیکو منتقل شده بود.)

پس از صرف هزینه زیاد برای خرید دو بازیکن در دو سال متوالی (نیمار و سوارس) بارسا نیاز دارد تا از فروش بازیکنانش نیز پول خوبی بدست بیاورد.مساله ای که در مورد سه بازیکنش به نظر دور از تصور است.

الکس سانگ هم یک مورد دیگر است. انتقال 19 میلیونی او از آرسنال با شکست مواجه شده و این بازیکن نیز با پیشنهاد قابل توجهی برای خروج از بارسا روبرو نشده است.

بارسا نیوز

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.