پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتقال مارکینیوس بسیار دشوار است، اما انریکه او را می خواهد

کد خبر : 21050  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 مرداد 1393
به نظر می رسد، انتظار برای مارکینیوس ارزش دارد، به این دلیل که لوئیز انریکه به شدت مایل است او به ترکیب تیمش اضافه شود، مدت هاست بارسلونا به دنبال مدافع می گردد، از ابتدا روشن بود که در لیست و ذهن انریکه یک نفر نسبت به بقیه اولویت دارد و او مارکینیوس، مدافع جوان تیم پی اس جی بود.


الموندو می گوید هیچ عجله ای در رابطه با انتقال این مدافع نبوده است، در چند روز اخیر مذاکرات پیشرفت های قابل توجهی داشته اند و بارسا امیدوار است مارکینیوس را بخرد.

لوران بلان، سرمربی پاریسن ژرمن در روز های اخیر و پس از خرید اوریر گفتکه پی اس جی قرار است به جوان میدان دهد، بازیکنانی مانند اوریر و ورراتی.مارکینیوس هم یکی از جوان های تیم پاریس است، اما از جهتی دیگر تیم فرانسوی خواهان آنخل دی ماریا است، بنابراین مجبور است بازیکن به فروش برساند.

حقیقت این است که امکان دارد تا اواخر ماه جولای این قضیه کش پیدا کند، تیم پاریسن ژرمن در حال حاضر در تور آسیایی به سر می برد و مارکینیوس هم بههمراه آن هاست.

بارسلونا مجبور نیست این همه صبر کند، اما مارکینیوس می داند اگر به نیوکمپ آمد جز یاران اصلی خواهد بود، در حالی که در پی اس جی باید پشت سر داوید لوئیز و تیاگو سیلوا قرار بگیرد.

 بارسا نیوز

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.