پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پورتو 2004 4 - 4 بارسلونا 2006؛ خداحافظی با شکوه دکو

کد خبر : 20933  |  زمان ارسال : شنبه 4 مرداد 1393
دکو فوق ستاره سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه های بارسلونا، چلسی و پورتو امشب و در دیداری روستانه بین تیم های پورتو 2004 و بارسلونا 2006 از دنیایفوتبال خداحافظی کرد.
دیدار خداحافظی اندرسون لوئیز ده سوزا ملقب به دکو فوق ستاره سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه های بارسلونا، پورتو و چلسی در حالی امشب بین تیم های بارسلونا 2006 و پورتو 2004، تیم هایی که دکو با آن ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده بود، با حضور بیش از 50000 تماشاگر در استادیوم دراگائو شهر لیسبون با قضاوت لوبوس میشل مشهور، داور اسلواکیایی سابق جهان فوتبال برگزار شد.

در این مسابقه برای تیم پورتو ستارگانی نظیر ویکتور بایا، ژرژ آندراده، ریکاردو کاروالیو، جرج کاستا، مانیش، کاستینیا، سرجیو کونسیسائو و بنی مک کارتی و برای تیم فوتبال بارسلونا نیز بازیکنانی نظیر لیونل مسی، ساموئل اتوئو، مارک فن بومل، ایگور گودیانسن، جووانی فن برونهورست، سیلوینیو، لودویک ژولی و ادگار داویدس به میدان رفتند و خود دکو نیز در نیمه اول با لباس پورتو و در نیمه دوم با لباس آبی اناری ها به میدان رفت.

حاشیه های بازی:

- در آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام تیتو ویلانوا سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا در استادیوم دراگائو به انجام رسید.



- ژوزه مورینیو سرمربی سابق تیم ملی پرتغال و فعلی تیم فوتبال چلسی با عذرخواهی از عدم حضور خود در این مسابقه با پیامی تصویری که در استادیوم بهنمایش در آمد به تمجید از این فوق ستاره پرتغالی پرداخت.



- رونالدینیو؛ فوق ستاره باشگاه بارسلونا نیز به علت مخالفت باشگاه اتلتیکو مینیرو در لحظات آخر نتوانست در این مسابقه حضور یابد

نتیجه نهایی مسابقه:


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.