پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز: صدا و سیما و فریب عکس فتوشاپ رونالدو! + عکس

کد خبر : 20873  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 مرداد 1393
با آغاز مجدد حملات رژیم صهیونیستی به غزه، این روزها تمامی اخبار رسانه های دنیا حول جنایات و وحشی گری های این رژیم غاصب می چرخد. حملات بی رحمانه ی صهیونیست ها که شمار زیادی از زنان وکودکان بی دفاع را نشانه رفته و روزانه صدها نفر را به شهادت می رساند و قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.
اما امروز صدا و سیمای کشورمان برنامه ی تجلیل از ورزشکارانی که در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی به میدان نرفتندرا روی آنتن برد که البته در این ویژه برنامه با موردهای عجیبی برخورد کردیم.

به گزارش آی اسپورت، درابتدا و در یک نماهنگ، صفحات سایت هایی که حمایت ورزشکاران از مردم مظلوم فلسطین را به عنوان خبر کار کرده بودند روی آنتن برده شد که در این میان بهموردهای عجیبی بر  بر می خوردیم.

بهعنوان نمونه در خلال تصاویر، حمایت کریس رونالدو از مردم فلسطین با یک دستنوشته، چندین بار به نمایش در آمد و بالای آن تیتر شده بود حمایت رونالدو از مردم فلسطین .

اینکه عکسی که از مدت ها قبل فتوشاپ بودنش مشخص شده چندین بار روی آنتن برود بسیار عجیب است و جای سوال دارد که آیا کسانی که چنین برنامه هایی می سازند این چنین سطحی نگرند؟!

نکته ی جالب تر آنجا رقم خورد که شبکه ی سوم اقدام به پخش خود مراسم کرد و مجری این مراسم در میان توضیحاتش گفت: حتی وقتی از بهترین بازیکن جهان سوال شد چرا در پایان دیدار با رژیم صهیونیستی پیراهنت را با بازیکنان این تیم عوض نکردی، عنوان کرد من پیراهنمرا با قاتلان عوض نخواهم کرد(!)

بههر حال عنوان کردن چنین جمله ی کذبی را تنها بازی با شعور مخاطب می توان نام داد، در غیر این صورت پر واضح است که نه تنها کریس رونالدو به عنوان محبوب ترین بازیکن دنیای فوتبال ، که هر بازیکن دیگری که اندکی در میان مردم مطرح باشد ، چنین جمله ای را بر زبان بیاورد تا مدت ها در رسانه ها سرو صدا ایجاد می کند. چه آنکه در سال های اخیر فردریک کانوته و حتی نیکولاسآنلکا با موضع گیری هایشان علیه رژیم صهیونیستی به صدر اخبار رسانه ها رفته اند.

در هر صورت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی آنقدر مهیب هست که نیازی نباشد برنامه سازی چنین بخواهد با استفاده از نام یک بازیکن تاثیر برنامه اش را بیشتر کند، هرچند امیدواریم این اشتباهات تنها از روی ندانستن و اطلاعات ناقص باشد.

بارسا نیوز
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.