پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا هم چنان تصمیم قطعی برای خرید دالی بلیند نگرفته است!

کد خبر : 20859  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 مرداد 1393
با آمدن متئو به بارسلونا، به نظر می رسد انتقال بلیند در هاله ای از ابهام قرار گرفته، اما کاتالان ها هم چنان در مورد وی تصمیم قطعی را نگرفتهاند.

باآمدن جرمی متئو، به نظر می رسد شانس انتقال بلیند تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. بارسلونا و آژاکس چند بار با هم مذاکره کردند اما مشخصات این دو بازیکن تقریبا شبیه هم است.
هر دو در سمت چپ خط دفاعی بازی می کنند و درمواقع لزوم، به قلب دفاع هم منتقل می شوند. البته بلیند در خط میانه هم میتواند بازی کند، برخی استدلال می کنند که وجود یک بازیکن همه کار بسیار مفید است و برخی دیگر نظری مخالف این دارند.

در حال حاضر، یک مدافع مرکزی کلاسیک مورد توجه است، هم چنان مارکینیوس به عنوان گزینه اول نامش مطرح می شود، هر چند که به نظر می رسد انتقال این بازیکن کمی دشوار است. اما هنوز غیر ممکن نیست.

اما هم چنان دو باشگاه آژاکس و بارسلونا مانند همیشه با هم گفت و گو می کنند و در مورد مدریت ورزش تبادل نظر می نمایند. امکان دارد مارک اورمارس به بارسلونا سفر کند و از نزدیک دو باشگاه با یکدیگر تبادل نظر نمایند.
همیشه این دو باشگاه درک بسیار خوبی از وضعیت یکدیگر داشته اند.

الموندو می نویسد دالی بلیند مدت زیادی زیر نظر فن خال کار کرده، این مربی می داند که او می تواند حتی در مرکز خط دفاع کار کند، مزیتی که بلیند دارد، سنش است؛ او تنها 24 سال سن دارد.
به همین دلیل است که آژاکس برایانتقال وی مبلغی حدود 22 میلیون یورو می خواهد، در واقع منچستر یونایتد باشگاهی است که بلیند را می خواهد، اما روابط خوب بارسلونا و آژاکس امکان دارد باعث انتقال این بازیکن به نیوکمپ شود.

قابل ذکر است بلیند، هفته گذشته در بارسلونا بوده است.

بارسا نیوز

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.