پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

محرومیت سوارز در رده باشگاهی لغو می‌شود

کد خبر : 20856  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 مرداد 1393
یک منبع در دادگاه عالی ورزش از احتمال بخشش بخشی از مجازات سنگین تحمیل شده به مهاجم تیم ملی اروگوئه از سوی کمیته انضباطی فیفا خبر داد.
دادگاه عالی ورزش (CAS) ممکن است محرومیت لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ایتیم بارسلونا را کاهش دهد. این خبر را فردی در نهاد حل اختلاف میان ورزشکاران و سازمان‌های ورزشی سراسر دنیا اعلام کرد و از احتمال لغو برخی از محرومیت‌های اعمال شده سوارز و البته پا برجا ماندن محرومیت 9 جلسه‌ای او از بازی‌های ملی گفت.

این فرد که نامش فاش نشده به رسانه‌های انگلیسی گفت: حالا که این پرونده به CAS ارجاع داده شده، احتمال اینکه مجازات در نظر گرفته شده برای سوارز کاهش پیدا کند بسیار زیاد است. احتمالاً این محرومیت در رده‌باشگاهی و بازیبرای بارسلونا لغو خواهد شد اما در رده ملی پابرجا می‌ماند.

سوارز 27 ساله به خاطر گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی مدافع ایتالیا در جریان دیدار این تیم و اروگوئه در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2014 نه تنها از 9 بازی ملی که از تمام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال به مدت چهار ماهمحروم شد.

هم اتحادیه فوتبال اروگوئه و هم بارسلونا پیش از ارجاع پرونده سوارز به CAS از کمیته انضباطی فیفا خواسته بودند که در تصمیم خود تجدید نظر کنند اما اعتراض آنها مورد قبول واقع نشد.

بارسا نیوز

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.