پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مطبوعات امروز صبح اسپانیا به روایت بارسا نیوز + عکس

کد خبر : 20853  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 مرداد 1393
اختصاصی / به خلاصه ای از نسخه های روزنامه های صبح اسپانیا خوش آمدید . درادامه همراه ما باشید تا مروری بر مباحث مطرح شده در این روزنامه ها داشتهباشیم . منابع : موندو دپورتیو , اسپورت , مارکا و As
موضوع اصلی موندو دپورتیو انتقال جرمی متیو به بارسلونا بود . این مدافع فرانسوی امروز تست های پزشکی خود را اتجام میدهد و قراردادی چهار ساله را با این باشگاه به امضا میرساند و از فردا در تمرینات حضور می یابد . موندو دپورتیو همچنین در مورد بازگشت بازیکنان تیم ملی اسپانیا , راکیتیچ و الکس سانگ نیز پرداخت .

بارسا نیوز



امروز اسپورت تیتر اصلی خود را به یک سوال اختصاص داد . آیا متیو میتواند به اندازی ی کافی مفید باشد ؟ این روزنامه همچنین به خبر پیوستن کاسیاس به آرسنال , اسپری معروف جام جهانی برزیل که قرار است در لالیگا هم استفاده شود و نیز پیشرفت در درمان نیمار و بازگشت هشت بازیکن به بارسلونا گزارش داد .

بارسا نیوز




مارکا نوشت " با جیمز و کروس حتی بهتر میشود "  . این روزنامه همچنین وعده ی مصاحبه با لوکا مودریچ را نیز داد . علاوه بر این مارکا در مورد قرعه کشی لالیگا نیز پرداخت . این روزنامه همچنین اشاره کرد احتمالا لوئیس سوارز به دلیل محرومیت قادر به همراهی بارسلونا در ال کلاسیکو 26 اکتبر نیست .




آ.اس اعلام کرد رئال مادرید و ناواس به توافق کامل دست یافتند . دروازه بان کاستاریکا در ساعات آینده میتواند معرفی شود . این روزنامه به انتقال جرمی متیو به بارسلونا و اجازه ی استفاده از اسپری محو شونده در لالیگا نیز اشاره کرد .
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.