پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : تمام ورودی و خروجی های بارسلونا در فصل بعد

کد خبر : 17276  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393
بارسلونا با به تعلیق در آمدن حکم فیفا این اجازه را دارد تا در پنجره نقل و انتقالات تابستان اقدام به خرید بازیکن کند.
تا چند روز پیش باشگاه بارسلونا محکومبه ممنوعیت خرید بازیکن در دو بازار نقل و انتقالات بعدی شده بود و تمام برنامه های این باشگاه با این حکم دستخوش تغییر و تحول شد.

uploads/images/news/139302/5351v8ze_25753305394316180453.jpg

پس از ناکامی در دو جام حذفی و لیگ قهرمانان ، صحبت از وقوع یک انقلاب در باشگاه به میان آمد ؛ اما رئیس باشگاه این ادعا را رد کرد و بحث یک بازسازی عمقی و دقیق به رهبری زوبی زارتا را مطرح کرد.

دیروز فیفا حکم قبلی خود بر علیه بارسا را به حالت تعلیق در آورد و از باشگاه باسلونا خبر می رسد که طی روزهای آینده در مورد برنامه های باشگاه در فصل 2014-2015 یک تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.


روزنامه AS در شماره امروز خود نگاهی داشته به تحولات احتمالی آتی در باشگاه بارسلونا که در زیر می آید :

uploads/images/news/139302/8133ac382dw4jftu1awuonf.jpg

خروجی ها :

در پروژه بازسازی بارسلونا این بازیکنان به احتمال زیاد باشگاه را ترک خواهند کرد : والدس ، پینتو ، آلوس ، پویول ، سانگ ، دوس سانتوس ، افلای ، کریستین تیو و کوئنکا

در مورد الکسیس سانچس و فابرگاسهنوز شبهاتی وجود دارد. یک روز خبر می رسد که منچستر یونایتد خواهان فابرگاس است و روز دیگر خبر توافق یووه با بارسا بر سر سانچس در خروجی ها قرار می گیرد. اما شنیده های ما از باشگاه بدین صورت است که بارسا و اتلتیکو قصد معاوضه سانچس با دیگو کاستا را دارند.


قرضی ها :

رافینیا ، دلوفئو و بوژانبازیکنان قرضی بارسلونا هستند که در تیم های دیگر به بازی مشغولند. رافینیا که اکنون در سلتا بازی می کند در پایان فصل به بارسا باز خواهد گشتو آنجا در مورد آینده او تصمیم گیری خواهد شد.

شایعات حاکی از آنند که وی به انگلستان خواهد رفت. اما دلوفئو به طور حتم یکسال دیگر در اورتون باقی خواهد ماند . او بازیکن محبوب روبرتو مارتینز سرمربی اورتون است.

بازگشت بوژان از آژاکس به بارسا هم امر بعیدی به نظر می رسد هرچند که یکسال دیگر از قرارداد قرضی او باقی مانده است

خریدها :

تر استگن و هلیلویچ دو خرید قطعی بارسا برای فصل آینده هستند که البته با تصمیم فیفا این خریدها به حالت تعلیق در آمدند. اما با رفع این محکومیت یک بار دیگر در آستانه امضای قرارداد با بارسا قرار گرفته اند. علاوه بر این دو ، بازیکنان دیگری نیز بهبارسا اضافه خواهند شد که به ترتیب پست بازیشان نگاهی خواهیم داشت به آنها:



دروازه بان :

بدون شک این پست از لحاظ تاریخی همیشهبری بارسا حساس و دردسر ساز بوده است. تراشتگن آلمانی بطور حتم بعنوان دروازه بان اصلی به تیم خواهد آمد و البته با رفتن پینتو ، برای پست دروازهبانی دوم ، دروازه بان جوان بارسا یعنی یوردی ماسیپ گزینه مورد نظر زوبی زارتا خواهد بود.


خط دفاع :

خط دفاعی ، پاشنه آشیل بارسا در تمام طول تاریخش است . با رفتن پپ گواردیولا و جانشینی تیتو ویانوا ، وی از تیاگو سیلوا به عنوان گزینه دفاع مرکزی نام برد که البته او به پاریس رفت .در سال جاری هم تاتا مارتینو روی بازگشت پویول به فرم ایده آل حساب کرده بود که آن هم با شکست مواجه شد. در حال حاضر از " هوملس "  آلمانی به عنوانجدی ترین گزینه برای خط دفاعی یاد می شود. ضمن اینکه برای دفاع راست ، بارسا روی خرید کوادرادو از فیورنتینا حساب باز کرده. ضمن اینکه مونتویا نیز می تواند در این پست بازی کند.

میانه میدان :

بارسا قصد دارد که یک هافبک دفاعی خوبرا به خدمت بگیرد که در این میان همه راه ها به ویدال ختم می شود. البته جذب این بازیکن از یووه کمی سخت و بعید به نظر می رسد. همچنین برونو سوریانو از ویارئال ، سامپر از تیم دو بارسا و دنیس سوارز از تیم جوانان بارسا دیگر گزینه های مورد نظر هستند.البته شایعاتی در مورد خرید اوزیل هم شنیده می شود که هنوز از طرف باشگاه بارسلونا تایید نشده است.

خط حمله :

با وجود اینکه نیاز به یک مهاجم گلزن در بارسا احساس می شود و زوبی زارتا احتمال خرید یک مهاجم گران قیمت را رد نمی کند ، هنوز گزینه خاصی در بازار برای این پست مطرح نشده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.