پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنچلوتی هم گزینه هدایت منچستریونایتد شد

کد خبر : 17275  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393
 مسئولان باشگاه منچستریونایتد در حالی تلاش برای جذب یک مربی جدید را برای این تیم آغاز کرده اند که به گزارش های مطبوعات انگلیس کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید گزینه احتمالی برای هدایت منچستریونایتد است.

به نوشته مطبوعات انگلیس، آنچلوتی و لوییس فان خال، مربی تیم ملی فوتبال هلند از گزینه های احتمالی برای سرمربیگری منچستریونایتد در پی برکناری مویس از سمتش در روز سه شنبه هستند. 

بارسا نیوز

آنچلوتی ، سرمربی سابق چلسی اولین فصل از قرارداد سه ساله خود را با رئال سپری می کند و قرار است فان خال پس از رقابت های جام جهانی امسال از مربیگری تیم ملی هلند کناره گیری کند.
فان خال ،مربی 62 ساله هلندی برای فعالیت در تیم های انگلیسی ابراز تمایل کرده است.برایان روی، مهاجم سابق تیم ملی هلند که قبلاً تحت مربیگری فان خال در آژاکس بازی کرده است، این مربی را بهترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد می داند.روی که هم اکنون کمک مربی آژاکس است در گفتگو با روزنامه دیلی میرور گفت: « به عقیده من وی هرگز پیشنهاد هدایت منچستر یونایتد را رد نخواهد کرد. فکر می کنم این همان تیمی است که وی علاقه زیادی به مربیگری آندارد . این مسئله با حضور وی در این تیم آشکار خواهد شد.»

دیه گو سیمئونه، مربی آتلتیکو مادرید از دیگر گزینه های احتمالی تصدی سمت مربیگری منچستر یونایتد است.

درعین حال، گزارش ها حاکی از آن است که آلکس فرگوسن، مربی پیشین منچستریونایتد، نقش فعالی در جستجو برای یافتن یک سرمربی جدید برای این تیمایفا خواهد کرد. این در حالی است که خود وی مویس را برای مربیگری منچستریونایتد به هیئت مدیره این باشگاه پیشنهاد کرده بود.

به گزارشخبرگزاری فرانسه، مویس در پی تنزل منچستریونایتد به رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس که مانع از حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده شد، از سمتش برکنار شد.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.