پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والدس: در کودکی از دروازه بانی متنفر بودم

کد خبر : 17256  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393
این دروازه بان کاتالنی، در بخشی از کتای که به تازگی منتشر کرده، مدعی شده که در کودکی از دروازه بانی متنفر بوده است.


ویکتور والدس بدون شک یکی از موفق ترین دروازه‌بان های تاریخ است. فقط کافیست نگاهی به مجموعه ی جام‌ها و افتخارات فردی و باشگاهی که کسب کرده بیندازیم،

بارسا نیوز

6 قهرمانی در لیگ، 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان، جام جهانی، جام ملت‌های اروپا، و 5 جایزه ی زامورا، بخشی از افتخارات این دروازه بان 32 ساله محسوبمی‌شود.


حال، او به تازگی، کتابی به نام #Metodov منتشر کرده که در آن نوشته که در کودکی، از دروازه بانی متنفر بوده زیرا از اشتباه کردن می‌ترسیده و لذت نمیبرده : "می‌دیدم که وقتی یکی از هم تیمی‌هایم گلزنی می‌کند، همه خوشحالیمی‌کنند، ولی اگر من گلی دریافت می‌کردم، همه از من انتقاد می‌کردند. خوشحال نبودم.

برای 12 سال، کاری که می‌کردم را دوست نداشتم- در واقع از آن متنفر بودم.

از آن دسته بچه‌ها بودم که وقتی کسی از مایل‌ها فاصله من را می‌دید، متوجه ناراحتی ام می‌شد. هیچگاه موقع فوتبال بازی کردن، خوشحال نبودم و نمی‌خندیدم."

با این حال، پدر و برادر بزرگتر ویکتور، استعداد را در او دیدند و او را مجبور کردند که این راه را ادامه دهد. پس از چندین سال، او موفق شد در آکادمی بارسلونا، انگیزه و جاه طلبی کسب کند و کم کم به تیم اصلی منتقل شود، جایی که او بهترین دوران تاریخ باشگاه را در کنار ژاوی، اینیستا و مسی رقم زد.

در این کتاب، که تماما توسط والدس نوشته شده، راه‌های غلبه بر فشار و استرس و همچنین رسیدن به اهداف زندگی بیان شده است. این روش ها با توجه به تجربه های شخصی خود والدس بیان شده که به او کمک کرده که به یکی از بهترین دروازه بان های جهان تبدیل شود.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.