پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طرح تعویض الکسیس سانچس با دیگو کاستا روی میز مدیران بارسا

کد خبر : 17237  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393
نیمکت نشینی های مداوم این مهاجم در بارسلونا از یک طرف و احتمال خروج کاستا از اتلتیکو از طرف دیگر ، مسئولان تیم مادریدی را به فکر ارائه این پیشنهاد انداخته است


الکسیس سانچس مهاجم شیلیایی باشگاه بارسلونا با وجود عملکرد قابل قبول در امر گلزنی همچنان گزینه مورد علاقه سرمربی این تیم به حساب نمی آید .




پس از بازی فینال جام حذفی اسپانیا و شکست بارسلونا از رئال مادرید بود که خبر رسید مشاجره لفظی تندی بین این بازیکن و تاتا مارتینو صورت گرفته و این بازیکن سرمربی خود را با الفاظ تندی تهدید کرده است.

نیمکت نشینی های مداوم این مهاجم با استعداد و گلزن ، سبب کم طاقتی وی شده و روز به روز شایعات ترک باشگاه از سوی وی رنگ واقعیت را به خود می گیرد.

امروز از باشگاه بارسلونا خبر رسیده است که با توجه به احتمال خروج قریب الوقوع دیگو کاستا در پایان فصل از اتلتیکو مادرید ، مسئولان این باشگاه به تکاپو افتاده و با ارائه پیشنهادی به باشگاه کاتالانی ، خواهان تعویض الکسیس سانچس و دیگو کاستا با یکدیگر شده اند.

بر کسی پوشیده نیست که اتلتیکو مادرید از زمانیکه سانچس در اودینزه مشغول بازی بود به شدت خواهان جذب وی بود ؛ اما در رقابت مالی با بارسلونا کم آورد و نهایتا این مهاجم راهی بارسا شد.

از طرف دیگر شبکه مدیاست ایتالیا امروز خبر داد که باشگاه یوونتوس نیز به شدت خواهان به خدمت گرفتن سانچس است و حتی از باشگاه بارسلونا درخواست داشته تا قیمت پیشنهادی خود برای فروش سانچس را اعلام کند.

با توجه به علاقه شدید دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو به سانچس که در محافل عمومی و خصوص بارها این مساله را عنوان داشته ، باید ببینیم که نهایتا چه آینده ای در انتظار این مهاجم اهل شیلی خواهد بود .

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.