پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معرفی کتاب جدید ویکتور والدس : MÉTODOV

کد خبر : 17233  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393
والدس در این کتاب از 8 قدم برای از بین بردن فشارها و مشکلات زندگی صحبت کرده است.
     


 ویکتور والدس این روزها را به علت مصدومیت طولانی مدت خود خانه نشین است و تیم محبوبش نیز بدون او روزگار چندان جالبی را سپری نمی کند.

 با این حال شکی نیست که والدس یکی از باسابقه ترین دروازه بانان تاریخ فوتبال است که به همراه بارسلونا جام های متعددی را کسب کرده است. همچنین وی علاوه بر افتخارات تیمی بصورت شخصی نیز دارای افتخارات زیادیست .

از آن جمله می توان به کسب 5 عنوان زامورا (در اسپانیا دروازه بانی که در طول فصل کمترین میزان گل را دریافت کرده باشد این عنوان را صاحب می شود) که 4 با آن بصورت متوالی بوده است. و همچنین  کسب 6 لالیگا ، 3 چمپیونزلیگ ، یک قهرمانی جهان و یک قهرمانی اروپا از دیگر افتخارات این دروازه بان دوست داشتنی است. ویکتور این روزها کتابی در مورد خودش منتظر کرده که Metodov نام دارد و در این کتاب با ذکر افتخاراتی که کسب کرده است ، فاش ساخته که به هیچ وجه دوست نداشته که درون دروازه بایستد و به اصرارمربیان و خانواده اش و با توجه به جثه تنومندش تبدیل به یک دروازه بان در تیم های پایه ای بارسلونا شد. همچنین وی در کتاب خود به این نکته اشاره کرده است که هنگامیکه در تیم دوم بارسا مشغول به بازی بود ؛ چندین نوبت قصد ترک بارسا را داشته ، اما سرانجام با استفاده از فرصتی که به وی در تیم اول داده شد موفق گردید تا به دروازه بان اصلی بارسا تبدیل شود و همراه با نوابغی چون ژاوی و اینیستا بهترین دوران تاریخ بارسلونا را رقم زدند. در این کتاب که خود ویکتور آن را نوشته است ؛ همچنین به شما توضیح داده می شود که چگونه می توان در 8 قدم ، با تمرکز مناسب ، حجم مشکلات پیرامونی را کم کرده و بتوانید به اهداف خود در زندگی برسید. وی توضیح داده که با رعایت این 8 اصل توانسته است که در سطح اول فوتبال جهان به عنوان یکی از بهترین دورازه بانان مطرح شود.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.