پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : مسی در آستانه توافق قطعی با بارسا !

کد خبر : 17223  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
بر طبق ادعای موندو دپورتیوو ممکن است قرارداد او تا سال 2019 اعتبار داشته باشد


پس از شکست های اخبر بارسلونا و ناکامی این تیم در فتح دو جام که لئو مسی را در کانون انتقادات قرار داد ،  همچنان شایعات زیادی در مورد فروش وی به باشگاهی دیگر شنیده می شود ؛ اما امروز " موندو دپورتیوو " ادعا کرده است که مسی و بارسلونا در آستانه امضای قراردادی جدید هستند :

بارسا نیوز

« بر اساس اخبار رسیده از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا ؛ این باشگاه و لیونل مسی ، در آستانه رسیدن به یک توافق قطعی هستند تا قرارداد بهترین و باارزشترین بازیکن این باشگاه ، بهتر شود.


بر خلاف شایعات اخیر ، نه خود بازیکن و نه باشگاه در هیچ زمانی قصد پایان دادن همکاری بین خودشان را نداشتند و برای باشگاه بارسلونا بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

بر اساس خبر های موثق ،باشگاه پارسین ژرمن چندی پیش در ملاقات با وکلای مسی یک  پیشنهاد نجومی را برای جذب لیونل ارائه دادند که مسی پس از بررسی شرایط ، عدم علاقه خود برای ترک بارسا را اعلام کرد.

پس از این مساله ، ماجرای بهبود قرارداد مسی با بارسلونا وارد مسیر جدیدی شد ؛ اما همچنان این توافق به سرانجام نرسیده است. علت این امر ، اختلافات بر سر یکسری جزئیات است. این در حالی است که بر سر مسائل کلی تقریبا توافقات نهایی صورت گرفته است.

از باشگاه بارسلونا خبر می رسد که 85 درصد بهبود قرارداد ، انجام شده و برای رسیدن به یک توافق نهایی تنها 15 درصد مسیر باید طی شود. 15 درصدی که شامل یکسری مسائل ثابت و متغیر می شود.

باشگاه بر سر حقوق سالیانه خالص مسی با این بازیکن به توافق رسیده است و قصد دارد که شان شماره یک جهان را حفظ کرده و بالاترین دستمزد تاریخ فوتبال را به او ارائه دهد .

در پیشنویس این قرارداد اما بندی وارد شده که این حقوق ممکن است بسته به جام هایی که بارسا در طول فصل بدست می آورد افزایش یابد . اینکه چه میلغی به حقوق ثابت مسی اضافه خواهد شد همچنان مورد بحث طرفین است.

همچنین بر طبق این قرارداد ممکن است که یک سال دیگر به میزان اعتبار قرارداد فعلی مسی اضافه شود و در واقع قرارداد مسی تا سال 2019 تمدید شود. آنچه مسلم است باشگاه و بازیکن تقریبا تمام راه بهتر کردن قرارداد را رفته اند و رسیدن به توافق بر سر جزئیات کار سختی بنظر نمی رسد.

با توجه به جمیع جهات ، احتمال انتقال مسی به باشگاهی دیگر نزدیک به صفر است و بارسلونا که قبل از استعفای ناگهانی ساندرو راسل ، مذاکرات جدی زیادی را با پدر بازیکن انجام داده بود ؛ حال نیز برای به سرانجام رساندن پروژه های بعدی خود برای جبران ناکامی های این فصل ، برای حفظ مسی به هر قیمتی ، خیز بلندی برداشته است »


برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.