پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرمربی رم گزینه جدید بارسلونا برای جانشینی مارتینو

کد خبر : 17209  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393

در ادامه گمانه‌زنی‌هایی که درباره سرمربی فصل آینده بارسلونا انجام شده، نام یکی از مربیان شاغل در سری A به عنوان جانشین سرمربی آرژانتینی کاتالان‌ها مطرح شده است.

        


نام رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی تیم رم در فهرست گزینه‌های مورد نظر بارسلونا برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده قرار گرفته، هرچند از قرار معلوم وی تمایلی به ترک جالوروسی ندارد.‌

گارسیا در اولین فصل حضورش در رم پس از ترک تیم لیل فرانسه، در پایتخت ایتالیا درخشان کار و قرمزپوشان این شهر را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی سری A تبدیل کرده است.

او که تیمش با 8 امتیاز در رده دوم جدول سری A قرار دارد و در تعقیب یوونتوس صدرنشین است، توانسته سهمیه حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده را برای جالوروسی به ارمغان بیاورد. با اینکه هنوز یک فصل دیگر تا پایان قرارداد گارسیا با رمی‌ها باقی است، سران این تیم قصد دارند برای تمدید قرارداد وی و افزایش حقوق و امتیازات آن اقدام کنند.

درهمین حال اما گزارش‌هایی منتشر شده که از تمایل تیم‌های خارجی برای استخدام گارسیا حکایت داشته‌اند.  روز دو‌شنبه برخی از رسانه‌های فرانسوی ادعا کردند که سران تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن عملکرد گارسیا را مدتی است که زیر نظر گرفته‌اند و روی او به عنوان جانشین لوران بلان در فصل آینده حساب می‌کنند. با این حال نشریه «مساجرو»ی ایتالیا مدعی شد که گارسیای 50 ساله در میان گزینه‌های هدایت تیم فوتبال بارسلونا است.

در این نشریه ضمن اشاره به وضعیت نه چندان مطلوب خراردو مارتینو، سرمربی کاتالان‌ها، از رودی گارسیا به عنوان گزینه نخست جانشینی وی نام برده شده است. این نشریه حتی مدعی شده که گارسیا از تمایل بارسا به استخدام وی مطلع است، چرا که در ماه مارس از سوی باشگاه بارسلونا با وی تماس گرفته شده است.

مساجرو در همین حال نوشته که گارسیا با وجود اطلاع از تمایل بارسلونا مدیربرنامه‌های خود را مامور کرده است تا مذاکرات میان او و رم را آغاز کند.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.