پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی پپ گواردیولا:دیگر بازیکنی شبیه مسی نخواهم دید

کد خبر : 17203  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
 پپ گواردیولا سرمربی تی فوتبال بایرن مونیخ با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار جساس تیمش برابر بایرن مونیخ اذعان کرد که تیمش برای موفقیت در مادرید باید نمایشی فوق العاده را از خود ارائه دهد.

به گزارش AS، پپ گواردیولا سرمربی جوان تیم فوتبال بایرن مونیخ با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر رئال مادرید از چارچوب دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اذعان کرد که تیمش برای کسب نتیجه باید نمایشب فوق العاده برابر لوس بلانکوس از خود ارائه دهد.

 

uploads/images/news/139302/3174pep.jpg

بازگشت دوباره به مادرید: "از حضور در مادرید و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آن هم با تیمی همانند بایرن مونیخ بسیار خوشحالم و امیدوارم که با عملکردی مناسب بتوانیم نتیجه خوبی هم کسب کنیم."

شکست ناپذیری در برنابئو: "آماری که می گوئید با تیم دیگری در شرایط متفاوتی رقم خورده است و از نظر من ارتباطی به مسابقه چهارشنبه شب ندارد. ما برای کسب نتیجه برابر رئال مادرید باید که نمایش درخشانی را ارائه دهیم و این چیزی است که شما همواره برابر رئال مادرید به آن نیاز دارید و البته که در نیمه نهایی کیفیت بازی شما باید از این هم فراتر برود."

لیونل مسی: "از صحبت درباره بارسلونا احساس خوبی ندارم، زیرا نمی خواهم که باعث حواس پرتی خودم و همچنین اعضای بارسلونا شود. من برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان و با بایرن مونیخ در اینجا هستم و از اتفاقاتی که در بارسلون می گذرد، بسیار دور هستم تا بتوانم قضاوتی انجام دهم اما اگر بخواهم تنها نظرم را راجع به او به شما بگویم، باید اذعان کنم که هیچ گاه بازیکنی با کیفیت مسی ندیده ام و اطمینان دارم که دیگر نخواهم دید."

رئال مادرید کارلو آنجلوتی: "رئال مادرید همواره برای من حریف ویژه ای محسوب می شود. شما نیز بهتر از من می دانید که آن ها چه با آنجلوتی و چه با هر مربی دیگری همواره تیم فوق العاده قدرتمندی هستند."

صبر کم مدیران و اخراج مربیان: "اتفاق جدیدی در فوتبال رخ نداده است. وقتی شما در تیم سطح اولی کار می کنید هر آن و پس از هر شکست امکان برکناری شما وجود دارد. برای مثال من با بایرن قراردادی سه ساله دارم اما اگر قهرمان بوندسلیگا نمی شدم و تیمم در فینال جام حذفی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور نداشت، من هم احتمال و شانس اخراج شدن را برای خودم دارا بودم."

علاقه و پیشنهاد منچستر یونایتد پس از اخراج دیوید مویس: "پیش از این نیز گفته بودم که من با بایرن قراردادی سه ساله دارم. من با شیوه بازی فوتبال اسپانیا و بارسلونا به آلمان آمدم، جایی که فرهنگ متفاوتی با اسپانیا دارد و تطبیق یافتن با آن کار دشواری است و من هنوز زمان بیشتری برای رسیدن به اهدافم در مونیخ نیاز دارم و هنوز ایمان دارم که تیمم می تواند حتی بهتر از این هم بازی کند. با تمام احترام نسبت به صحبت های رسانه و مردم اذعان می کنم که می خواهم در بایرن بمانم و به شغل خود به عنوان سرمربی این تیم ادامه دهم."

احساس متفاوت بودن در مادرید با بارسلونا و بایرن مونیخ: " فوتبال در آلمان کمی آرام تر دنبال می شود اما در اینجا هر مسابقه شبیه رقابتی حیاتی و جبران ناپذیر قلمداد می شود. طبیعی است که حضور با بارسا تفاوت زیادی با بایرن دارد، زیرا برای هوادارن بارسا رقابت برابر رئال مادرید دیداری ویژه و حیاتی است. در روز های اخیر پیام های محبت آمیز زیادی را از مردم و دوستانم در بارسلونا دریافت کردم اما به هر حال تمام تمرکز من بر روی موفقیت بایرن است و نه چیز دیگری."

حضور کریستانو رونالدو و شرایط رئال مادرید: "امیدوارم که رونالدو برابر ما بازی کند. ما بدین جا آمدیم تا با ارائه فوتبال خودمان نمایشی شایسته هواداران ارائه کنیم و این هواداران همواره خواستار دیدن بهترین ها در زمین مسابقه هستند. البته که آنها به جز رونالدو ستارگان دیگری نیز در اختیار دارند و می توانند هم 4 - 4 - 2  و هم 4 - 3 -3  بازی کنند و با ایسکو  مالکیت بیشتری بر توپ دارند. آن ها در سالیان اخیر بازیکنانی به خدمت گرفته اند که می توانند تمام طول بازی به دویدن ادامه دهند. در سالیان گذشته آن ها تنها یک بازیکن با این مشخصات داشتند اما پس از آن دو و حالا چهار بازیکن با این ویژگی ها دارند: بیل، دی ماریا، رونالدو و بنزما. آن ها با دوندگی های بی امان شان تیم شما را تا سر حد مرگ آزار خواهند داد اما به هر شکل ما نیز در مسابقه فردا به شیوه خودمان دفاع و حمله خواهیم کرد."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.