پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ضربات آکروباتیک مسی و دروازه خالی تیم ملی ایران

کد خبر : 17124  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 فروردین 1393
 شکست تیم قعر جدولی دانیل داوری در بوندسلیگا بیش از آنکه برای برانشوایگ مهم باشد برای فوتبال دوستان ایرانی مهم بود چراکه دروازه‌بان اول تیم ملی کشورمان نتوانست عملکرد خوبی در این بازی از خود نشان دهد و حتی یک گل هم به صورت لایی خورد.

دانیل داوری در اندک بازی های که برای تیم ملی ایران انجام داده عملکرد قابل دفاعی از خود نشان نداده است. نمونه‌اش بازی با تیم گینه که داوری 2 گل بسیار بد خورد.

بارسا نیوز

اگر چنین نمایشی در جام جهانی ودر مقابل ابربازی کنانی مانند مسی رخ دهد فکر می کنید چند بار دروازه تیم ملی باز خواهد شد؟ آیا دروازه تیم ملی کیسه بوکسی برای گل های آکروباتیک بازیکنان آرژانتینی و نیجریه ای و حتی بوسنیایی خواهد بود؟


رحمان احمدی دیگر دروازه بان تیم ملی کشورمان نیز در بلاتکلیفی قرار گرفته است. خبرهایی بود که ظاهرا توانسته پاسپورت خود را از باشگاه سپاهان بگیرد و عازم آفریقای جنوبی شود. ولی رحمان احمدی هم شاید چندان انتخاب خوبی برای دروازه بان اول تیم ملی نباشد.

دانیل داوری شب گذشته در شرایطی دو گل بچه گانه و حتی طنز آمیز از بایرنمونیخی ها دریافت کرد که در غیاب سید مهدی رحمتی به عنوان دروازه بان اول تیم ملی کشورمان در جام جهانی شناخته شده است.

اخباری هم که از لیگ ایران به گوش می رسد چندان دلچسب نیست. رحمان احمدیکه یکی از گزینه های دروازه بانی تیم ملی کشورمان است هم اخیرا نیمکت نشینشده است و چندان نمایش خوبی از خود نشان نداده است.

دروازه تیم ملی ایران به نظر در جام جهانی 2014 بسیار لرزان تر از هر زمان دیگری است. تمام این مسائل در شرایطی اتفاق می افتد که شاید مدیریت فوتبال کشورمان با درایت بیشتری صورت می گرفت. شاید وقتی سید مهدی رحمتی راآن گونه کنار می زدند باید فکر چنین روزهایی را هم می کردند.

گفتن این مطلب بسیار  تلخ و دشوار است ولی شاید باید تماشایی ترین و یا طنز آمیز ترین گل های خورده را در جام جهانی برزیل در دروازه تیم ملی خودمان مشاهده کنیم!!!

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.