سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتیجه نظر سنجی مارکا : دنی آلوس ، فابرگاس و ماسچرانو باید از بارسا اخراج شوند

کد خبر : 17097  |  زمان ارسال : شنبه 30 فروردین 1393
نکته جالب این نظر سنجی آنجاست که تنها 66 درصد طرفداران بارسا به ادامه حضور لیونل مسی در بارسا رای داده اند

پس از خداحافظی بارسلونا با دو جام و دور شدن از لالیگا موج انتقادات و بحران اردوی بارسلونا را فراگرفت. هواداران بارسلونا اعتقاد دارند که علاوه بر اینکه مارتینو باید از بارسا اخراج شود برخی بازیکنان اصلی تیم نیز باید همراه او از این تیم بروند

روزنامه مارکا روز پنج شنبه ، در یک نظرسنجی از هواداران بارسلونا خواسته بود که رای بدهند کدام بازیکنان باید از فهرست بارسا برای فصل آینده خارج شوند

نتیجه این نظر سنجی بسیار جالب و البته عجیب بود. 140000 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده بودند که از میان بازیکنان اصلی ، 68 درصد مردم به اخراج " دنی آلوس " رای داده بودند.

ضمن اینکه 50 درصد گفته بودند فابرگاس باید از تیم برود و 48 درصد نیز به اخراج ماسچرانو معتقد بودند. جالب اینجاست که هر سه بازیکن ، از بازیکنان فیکس این فصل بارسلونا و محبوب سرمربی این تیم هستند.  در میان بازیکنان ذخیره هم به ترتیب : کوئنکا ، افلای ، سانگ ، پینتو و دوس سانتوس بیشترین رای را آورده اند.

اما از همه جالبتر اینکه تنها 66 درصد طرفداران بارسلونا به ماندن مسی در تیم رای داده اند و بین اخراج یا ادامه حضور سانچس در تیم نیز دو دستگی بوجود امده است . 52 درصد به ماندن و 48 درصد به اخراج او نظر داده اند. 

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.