پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه: دیدار سه شنبه شب برای تاریخ باشگاه مهم است؛ تا پایان لیگ مشکلاتی خواهیم داشت

کد خبر : 17080  |  زمان ارسال : شنبه 30 فروردین 1393
"در نیمه اول ما بازی روانی ارائه نکردیم و دوندگی لازم در خط میانی را نداشتیم، اما وقتی رائول گارسیا وارد میدان شد این نقص را برطرف کردیم."

کورس قهرمانی: "بچه ها تلاش بسیار زیادی کردند و حالا باید باتری های خود را مجدداً به بهترین نحو ممکن شارژ کنند، چرا که دیدار سه شنبه شب برای باشگاه و تاریخ اتلتیکو مادرید بسیار مهم است.

بارسا نیوز

"مشکلات مواجه شده مقابل الچه در ضدحملات: "ما ترکیب معمول خود را به میدان نفرستادیم. من سعی کردم آدرین را در سمت راست به کارگیرم تا برای ساپونارو که یک مدافع چپ تخصصی نیست مشکلاتی ایجاد کند.
اما این باعث شد تا در نقاط دیگر زمین دچار مشکل شویم و آنها در خط میانی بازیکنان بیشتری داشتند و هافبک های آنها توپ ها را می گرفتند. سپس، با سیستم 2-4-4 بازی کردیم، و قوی تر شدیم و راحت تر پرس کردیم و این به مااجازه داد تا مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کنیم. دیگو کوستا هم عمق زیادیبه بازی ما بخشید و سوسا هم کرنر خوبی فرستاد که منجر به گل اول ما شد."

بازی های باقی مانده: "از حالا تا پایان، هر بازی سخت خواهد بود و با مشکلاتی مواجه خواهیم شد."

پنالتی زن ها: "برای ضربه اول، من به کوکه گفتم تا به ویا بگوید که او ضربه بزند. برای دومین پنالتی، از رائول گارسیا خواستم تا ضربه بزند اما او صدای مرا نشنید و خوشبختانه دیگو کوستا ضربه خوبی به توپ زد."

آیا اتلتیکو می تواند شکستی را متحمل شود؟ "ما به این چیزها فکر نمی کنیم. ما سه بازی خارج از خانه داریم و کنار آمدن با این موضوع برای ما کافی است."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.