پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هدف تابستانی هر یک از تیم‌های بزرگ اروپایی چه کسی باید باشد؟ (قسمت دوم)

کد خبر : 17067  |  زمان ارسال : شنبه 30 فروردین 1393
 روز به روز به پنجره نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می‌شویم و علی رغم جدال سنگین در لالیگا، پرمیر لیگ، چمپیونز لیگ و نزدیک شدن جام جهانی، باشگاه‌ها از همین حالا در تلاش‌اند تا قراردادهایی مناسب با بازیکنان باکیفیت ببندند.

در این جا ما یک بازیکن که هر یک از تیم‌های برتر اروپایی باید به عنوان خرید اصلی باکیفیت خود در تابستان مدّ نظر قرار دهد، معرفی می‌کنیم.

 

uploads/images/news/139301/8971cover_1.jpg

نیازها هرگز تمام نمی‌شوند و تیم‌ها مدام نیازمند تقویت‌اند – حتی اگر شما هر چیزی که موجود است را به دست آورده باشید.

لیورپول: ریکاردو رودریگز


لیورپول باید برای تقویت خط دفاع خود کارهایی در تابستان انجام دهد اما نگرانی اصلی، پست دفاع چپ است.

در حال حاضر، علی سیسوخو هیچ فرصتی برای انتقال دائم ندارد و خوزه انریکه مصدوم است و بازی‌های خوبی نیز نداشته، که این موضوع باعث شده جان فلاناگان در پست غیر تخصصی خود بازی کند.

ریکاردو رودریگز، مدافع چپ ولفسبورگ، یکی از بهترین بازیکنان این پست است که در جام جهانی به همراه سوئیس حاضر خواهد بود.


منچستر سیتی: الیاکیم مانگالا


اولویت منچستر سیتی در این تابستان، علی رغم فرم بسیار خوب دمیکلیس در هفته‌های اخیر، باید خرید یک مدافع میانی باشد.

ماتیا ناستاسیچ می‌تواند به بازیکنی در سطح جهانی تبدیل شود اما خیلی خیلی آسیب‌پذیر است و سریع مصدوم می‌شود. جولئون لسکات در پایان فصل به صورت بازیکن آزاد تیم را ترک خواهد کرد و دمیکلیس 33 ساله قرار نیست تا ابد دوام داشته باشد.

سیتی می‌تواند هر استعداد نابی را انتخاب کند و الیاکیم مانگالا از پورتو به نظر گزینه‌ای بسیار مناسب است. شاید آیمریک لاپورته حتی از او هم خرید بهتری باشد اما جذب او از تیم کنونی‌اش بسیار سخت‌تر خواهد بود.


منچستر یونایتد: ازکیل گارای


طبق گفته The Mirror، یونایتد برای جذب گارای در تابستان با بنفیکا به توافق رسیده است.

این اتفاق هر سال رخ می‌دهد ولی هیچ وقت نتیجه‌ای نداده اما در حال حاضر با پایان قرارداد او در تابستان بعد، عقاب‌ها از فروش او در جولای خوشحال خواهند شد.

دیوید مویس باید نمانیا ویدیچ (راهی به اینتر) و احتمالاً ریو فردیناند (بازنشستگی) را جای‌گزین کند. جذب یک ملّی‌پوش آرژانتینی برای شروع بد نیست.


آ.ث. میلان: عادل تاعرابت


دوازده ماه پیش اگر می‌گفتید عادل تاعرابت با میلان قدرت‌مند در سری آ خواهد درخشید، مردم به شما نگاه عاقل اندر سفیهی می‌انداختند.

بدون شک، درست است که غیرمحتمل به نظر می‌رسید، مرد جدا مانده QPR – کسی که نتوانست به ترکیب در حال سقوط فولام وارد شود – در حال تجربه دنیایی نو در میلان است.

آدریانو گالیانی تأیید کرده که می‌خواهد او را نگه دارد و FourFourTwo گزارش داده که مبلغ قرار داد تعیین شده است.


اینتر میلان: آنجلو اوگبونا


آنجلو اوگبونا فصل گذشته با انتخاب یوونتوس دچار اشتباه شد. او می‌توانست هر تیمی را در ایتالیا انتخاب کند ولی دست بر روی تیمی گذاشت که همواره ترکیب سه‌نفره اصلی خط دفاعی ایتالیا را تأمین می‌کند.

او امسال مدال خواهد گرفت اما فوتبال او دچار وقفه شده و وقتی هم برای بیانکونری بازی می‌کند، ضعیف ظاهر می‌شود. اگر فرصت انتقال به یکی دیگر از غول‌های ایتالیا را بیابد، نباید آن را از دست بدهد.

اینتر نیاز دارد تا ابزارهای جدیدی برای خط دفاعی خود تأمین کند چرا که والتر ساموئل نزدیک به ترک تیم است و آندره‌آ رانوکیا را آن قدر نمی‌خواهند که در ژانویه تلاش کردند او را به هر تیم مایلی قرض بدهند.


پاریس سن-ژرمن: سرج آوریه


طبق گفته Sky Sports، سرج آوریه شدیداً مایل به انتقالی "رویایی" به آرسنال است اگر این تیم به دنبال جای‌گزینی برای باکاری سانیا باشد، اما پاریس سن-ژرمن باید دیوانه باشد که بگذارد او کشور را ترک کند.

گرگوری فن در ویل فصلی پر قدرت داشته اما باشگاه پایتخت می‌تواند اوضاع را بهبود ببخشد چرا که کریستوفر ژلت محدودیت‌های‌اش را در بازی‌های بزرگ نشان داده است.

آوریه بازیکنی قدرتی و گل‌زن در جناح راست است. او می‌تواند در دفاع راست یا هافبک راست بازی کند و رقبا را با قدرت بدنی خود به سخره بگیرد.


رئال مادرید: ادینسون کاوانی


شایعات مبنی بر ناراحتی ادینسون کاوانی در پاریس سن-ژرمن مدّتی است که در رسانه‌ها منتشر شده. ESPN دلیل آن را نارضایتی او از بازی در کناره‌ها عنوان کرده است. او در غیاب زلاتان ایبراهیموویچ در پستی مرکزی نیز موثر نبوده و تقریباً دلیل باخت PSG برابر چلسی بود.

شاید وی از نظر تاکتیکی مناسب رئال مادرید هم نباشد – ماریو مانژوکیچ انتخابی فوق العاده خواهد بود – اما او ستاره‌ای است که باشگاه نیاز دارد.

رادامل فالکائو نیز در صورت بهبود مصدومیت زانو، گزینه‌ای دیگر است.


رم: اریک لاملا


رم باید در پایان فصل به تاتنهام هاتسپر زنگ بزند و مقداری پول برای بازگرداندن اریک لاملا به این تیم پیشنهاد دهد.

این وینگر آرژانتینی استعدادی جهانی است – شاید بتوان گفت او بیش‌تر از هر بازیکن بااستعداد دیگری در این روزها، می‌تواند به سطح لیونل مسی نزدیک شود – اما به شکلی وحشتناک در انگلستان ناکام بوده.

ناتوانی رم در باز کردن دفاع‌های عمیق باعث شده در این فصل امتیازاتی از دست بدهند. باخت 0-3 برابر یوونتوس هم‌چنان یادآور دردناکی از این موضوع است.

لاملا می‌تواند کمک کند آن دیوارها را بشکنند و جای ادم لیاییچ را، که (اغلب) در اثرگذاری ناکام بوده، خواهد گرفت.


تاتنهام هاتسپر: برنارد


تاتنهام هاتسپر مملو از گزینه‌های مختلف برای هر پست است اما تقریباً همه آن‌ها در بازه‌هایی در این فصل زیر حد انتظار ظاهر شده‌اند.

این موضوع نیازمند بازسازی نیست، بلکه بیش‌تر نیاز به یک مربی خوب دارد تا بتواند بهترین بازی را از آن‌ها بگیرد و یک جرعه کیفیت تا به آن‌ها کمک کند بازی‌ها را به سود خود تمام کنند.

اریک لاملا قرار بود این کار را انجام دهد ولی ناکام بوده است، پس چرا ملّی‌پوش برزیلی، برنارد، را امتحان نکنیم؟ شاختار دونتسک برای فروش او پول زیادی خواهد خواست اما با توجه به فصل متوسطش در اکراین، می‌توان او را خرید.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.