پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رایولا: هیچ احترامی برای بارسلونا قائل نیستم

کد خبر : 17066  |  زمان ارسال : شنبه 30 فروردین 1393
مینو رایولا مدیر برنامه های زلاتان ابراهیموویچ مهاجم بارسلونا اعلام کرده است به دلیل رفتاری که گواردیوا و باشگاه بارسلونا با زلاتان ابراهیموویچ انجام داده اند، "هیچ احترامی برای بارسلونا قائل نیست".


ابراهیموویچ به مدت یک سال در جمع آبی و اناری پوشان حاضر بود و باشگاه برای انتقال او از اینتر هزینه ی زیادی کرد. اما این مهاجم سوئدی همواره رابطه ی شکننده ای را با مربی تیمش پپ گواردیولا داشت و سرانجام نتیجه آن شد که او را به صورت قرضی به آث میلان فرستادند.



رایولا در گفتگو با شبکه  ی 11Freunde گفت :«اگر من نبودم چه کسی می خواست از زلاتان دفاع کند؟ او در اینتر پادشاه بود و پس از انتقالش به بارسا تبدیل به هیچ شده بود.


پپ گواردیولا بدون هیچ دلیل او را کنار گذاشت. از گواردیولا بپرسید اشتباهاو چه بود؟ او جوابی نخواهد داد چرا که او نمی تواند یک اشتباه را تایید کند و شخصیتش را زیر سوال ببرد.»

«اگر 79 میلیون یورو برای یک بازیکن بپردازید و نگذارید بازی کند این فقط احمقانه نیست بلکه به باشگاه از نظر اقتصادی ضربه می زند. بسیاری از مدیر برنامه ها این سیاست را مورد انتقاد قرار نمی دهند چرا که می ترسند بارسا هیچوقت از آن ها بازیکن نخرد.»

«اما برای من مهم نیست. من هیچ احترامی برای باشگاهی که به بازیکنان من احترام نمی گذارد قائل نیستم. اگر رابطه ای فایده نداشته باشد باید آن را قطع کنید.»

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.