پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه ٥ بخشی بارتومئو برای آینده بارسلونا

کد خبر : 17059  |  زمان ارسال : جمعه 29 فروردین 1393
 روزنامه اسپورت گزارش داده که جوزپ ماریا بارتومئو برای باشگاه بارسلونا یک برنامه ۵ بخشی آماده کرده است. این پنج برنامه شامل مبارزه با محرومیت از جانب فیفا، امضا قرارداد جدید با مسی، استخدام یک مربی‌ جدید، خرید ۷ بازیکن جدید و فروش تعدادی از بازیکنان باشگاه است. هنوز هیچ اشاره‌ای برای احتمال برگزاری انتخاب ریاست باشگاه نشده است. بارتومئو پس از استعفای راسل در مورد پرونده نیمار به ریاست باشگاه بارسلونا رسید.

به گزارش فوتبال اسپانیا، بارسلونا اعتقاد دارد محرومیت باشگاه در مورد تخلفاتش راجع به بازیکنان زیر ۱۸ سال بسیار سنگین بوده است. هیئت مدیره باشگاه استخدام بازیکن جدید را الزامی می‌‌داند و پیشنهاد داده اند که باشگاه از فیفا بخواهد پیش از محرومیت تابستانی، به آنها ۱۵ روز وقت بدهند. 

uploads/images/news/139301/62341390776307_extras_noticia_foton_7_0.jpg

قرارداد جدید مسی، دستمزد وی را در جهان به رتبه اول می‌‌رساند و وی به بازیکنی تبدیل می‌‌شود که بیش از هر فوتبالیست دیگری دستمزد می‌‌گیرد. بند جدایی زود هنگام وی هم ۲۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

خرید مربی‌ جدید باشگاه با رمز" کشف گواردیولا جدید" همراه خواهد شد. خرید تاتا مارتینو از نظر باشگاه یک تجربه شکست خورده است و باشگاه اعتقاد دارد وی آماده هدایت این تیم نبوده است. دو نوع مربی‌ در هیئت مدیره بلوگرانا پیشنهاد داده شده است. تکنسین‌ها که می‌‌تواند از ارنستو ولورد نام برد و انگیزه دهندگان که یورگن کلوپ مثال آن خواهد بود. 

آیا بارسلونا باید کلا محرومیت را از جانب فیفا بردارد یا از فیفا تقاضای زمان برای خرید بازیکن کند. این سوالی‌ است که بارتومئو با آن مواجهه است. برنامه دیگر هم نهایی‌ کردن قرارداد جدید مسی است تا تیم حول محور وی شکل بگیرد. همچنین ۱۰۰ میلیون یورو هم برای خرید دو دروازه بان، دو مدافع مرکزی، یک مدافع سمت راست، یک هافبک تهاجمی و یک مهاجم صرف خواهد شد. 

بازیکنانی که تا به حال از آنها به عنوان خرید‌های احتمالی‌ یاد شده است مارک آندره تر‌ اشتگن و مارکو رویس هستند. رافینیا و دئولوفئو بازیکنان جوان بارسلونا که به سلتاویگو و اورتون قرض داده شده اند هم به باشگاه برخواهند گشت. 

مرحله نهایی‌ هم بیشتر مربوط به بازیکنان حال حاضر بارسلونا است. ویکتور والدس و پویول تصمیم به ترک باشگاه گرفته اند و خوزه پینتو هم با تمدید نشدن قراردادش به این جمع می‌‌پیوندد. آلوز فروخته خواهد شد و به پیشنهادات در مورد ماسچرانو، الکسیس سانچز، پدرو و تیو هم گوش فرا داده خواهد شد. آفلای، کوئنکا و دوس سانتوس هم اجازه رفتن دارند. 

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.