پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : طرح فروش مسی پس از جام جهانی روی میز مدیران بارسلونا

کد خبر : 17056  |  زمان ارسال : جمعه 29 فروردین 1393
به نظر می رسد تابوی صحبت کردن از فروش مسی در بارسلونا در حال شکسته شدن است
 


عملکرد پر انتقاد مسی در بازی های اخیر بارسلونا که با شکست های این تیم و از دست دادن قطعی دو جام همراه بوده ، نقل محافل رسانه ای اسپانیا و خصوصا کاتالونیا است. گزارش مویسس یورنته از روزنامه As در این زمینه را اینجا بخوانید :


« بله ! صحبت کردن از فروش مسی ، همین تابستان و پس از جام جهانی در باشگاه بارسلونا دیگر یک تابو محسوب نمی شود

با شکست های اخیر بارسا و پس از قطعی شدن ناکامی در دو جام این فصل ، مسئولان بارسلونا به چشم بدی به باز کردن درب های باشگاه برای لئو مسی ، نگاه نمی کنند. هرچند در حال حاضر شرط بندی کردن روی این مساله یک ریسک محسوب می شود و افراد کمی این مسئله را امکان پذیر می دانند و این افراد متهم به فرصت طلبی می شوند ولی واقعیت همین است که در بالا ذکر شد : طرح فروش مسی همین الان روی میز مدیران بارسا قرار دارد و باید در مورد آن رای گیری شود. سالهاست که از مادرید ، چلسی ، سیتی و پی اس جی برای جذب مسی پیشنهاد های گوناگون به باشگاه بارسلونا سرازیر می شود اما همواره رقم 200 میلیونی فسخ قرارداد مسی سد محکمی بوده در مقابل این انتقال جنجال بر انگیز »


« در ماه های اخیر ، خورخه مسی (پدر لئو) و وکلای لیونل با باشگاه در مورد بهتر کردن قرارداد این بازیکن گفتگوهای زیادی را انجام داده اند که بر اساس آخرین اخبار ، نتیجه این گفتگوها قراردادی است که طی آن باشگاه بارسلونا باید سالانه 25 میلیون یورو خالص به لئو مسی بپردازد ؛ ضمن اینکه تمام درآمد تبلیغاتی از تصویر بازیکن به خودش اختصاص خواهد داشت. عده ای می گویند که مسی از حضور در بارسلونا خوشحال است و قصد دارد تا زمانیکه در اوج بسر می برد در این باشگاه باقی بماند و سپس به باشگاه دوران کودکیش در آرژانتین یعنی " نیوولز الدبویز " برگردد . این عده اعتقاد دارند که قدم های نهایی برای امضای قرارداد 5 ساله به ارزش 125 میلیون یورو که این بازیکن را به گرانترین بازیکن جهان تبدیل می کند ؛ در حال نهایی شدن است »


Messi


 

« این روزها که اوضاع برای بارسلونا خوب پیش نمی رود از رختکن بارسلونا خبر می رسد ؛ لئو رفتار مناسبی با همبازی های خود ندارد و اینکه گلایه هایی شنیده شده که در هفته های اخیر ، لئو همکاری خوبی در زمین با برخی بازیکنان ندارد . با این وجود کسی انکار نمی کند که لئو مسی بارها با پاسهای طلایی خود سبب گلزنی بازیکنان بارسا شده است و باید کمی صبور بود تا این روزهای بد سپری شوند »

« اما یک مسئله مهم دیگر به خود مسی برمیگردد . لئو بارها نشان داده که پول برای او در درجه اول اهمیت قرار ندارد . در طول 10 سال اخیر قرارداد مسی تنها 6 بار بهبود پیدا کرده و این روند بخصوص از زمانی که بارسلونا حرف اول را در فوتبال جهان می زد شروع شد. مشکل اصلی اینجاست که هر زمان که بارسلونا افت کرده و یا شکست می خورد این لیونل مسی است که مقصر شماره یک شناخته می شود و نه از جانب باشگاه و نه از جانب مربیان بارسا حمایت رسانه ای لازم از وی به عمل نمی آید. او بارها در محافل خصوصی از این امر گلایه کرده است »

 

Messi


بطور حتم مسی این روزها بیشتر از همیشه از این مساله گله مند است چرا که در سه هفته اخیر نیز همین رویه تکرار شده . لئو بخوبی می داند که تاتا مارتینو فردا و هفته های بعد او را به زمین خواهد فرستاد اما باید ببینیم که مدیران بارسلونا در فصل بعد چنین عقیده ای خواهند داشت یا خیر ؟

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.