پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هدف تابستانی هر یک از تیم‌های بزرگ اروپایی چه کسی باید باشد؟ (قسمت اول)

کد خبر : 17022  |  زمان ارسال : جمعه 29 فروردین 1393
روز به روز به پنجره نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می‌شویم و علی رغم جدال سنگین در لالیگا، پرمیر لیگ، چمپیونز لیگ و نزدیک شدن جام جهانی، باشگاه‌ها از همین حالا در تلاش‌اند تا قراردادهایی مناسب با بازیکنان باکیفیت ببندند.

در این جا ما یک بازیکن که هر یک از تیم‌های برتر اروپایی باید به عنوان خرید اصلی باکیفیت خود در تابستان مدّ نظر قرار دهد، معرفی می‌کنیم.

 

uploads/images/news/139301/1422cover_0.jpg

نیازها هرگز تمام نمی‌شوند و تیم‌ها مدام نیازمند تقویت‌اند – حتی اگر شما هر چیزی که موجود است را به دست آورده باشید.

آرسنال: روملو لوکاکو


روملو لوکاکو بهترین مهاجم چلسی است و در حالی که امیدهای قهرمانی این تیم در لیگ برتر در برابر لیورپول پرقدرت، منچستر سیتی و دو دیدار نیمه‌نهایی چمپیونز لیگ برابر اتلتیکو مادرید در حال محو شدن است، آماده باشید تا سوالات مجدداً از خوزه مورینیو پرسیده شوند.

چرا او را قرض داد؟ وی طی این فصل نشان داد که استعدادی جهانی است و The Telegraph معتقد است چلسی به پیشنهادهای 25 میلیون پوند به بالا گوش خواهد کرد.

اگر اوضاع این گونه باشد، آرسنال باید از همه بیش‌تر برای جذب او تلاش کند.


اتلتیکو مادرید: تیباوت کورتوا


هنوز تابستان نشده و قرارداد تیباوت کورتوا به چلسی به یک سیرک تبدیل شده است.

اتلتیکو مادرید احتمالاً دیگو کوستا را از دست خواهد داد و با پول حاصل از فروش او قرض‌های خود را پرداخت کرده، یک مهاجم سطح پایین‌تر خواهد خرید و امیدوار خواهد بود تا آدریان لوپز بدرخشد.

اما آن‌ها کورتوا را دوست دارند و حق هم دارند؛ آن‌ها هر کاری که ممکن است برای جذب او خواهند کرد – حتی اگر طبق گفته Sky Sports او را برابر چلسی بازی ندهند.


بارسلونا: مارک-آندره تر اشتگن


اگر بارسلونا بتواند در این تابستان کسی را بخرد، اولویت آن‌ها باید جای‌گزینی والدز مصدومی باشد که از تیم جدا خواهد شد.

مارک-آندره تر اشتگن به نظر ارجحیت دارد و به گزارش The Daily Mail، قراردادی برای جذب او در تابستان از بروسیا مونشن‌گلادباخ بسته شده است.

والدز دچار پارگی ACL‌ شده و مقدار زمان زیادی را از دست خواهد داد. پس حتی اگر بماند تا ممنوعیت نقل و انتقالات را کاور کند، تا نزدیکی کریسمس غایب خواهد بود.


بایر لورکوزن: ادواردو وارگاس


بایر لورکوزن در پایان فصل، سیدنی سم را در ازای تنها 2.5 میلیون پوند به شالکه واگذار خواهد کرد که این موضوع حفره‌ای در جناح راست این تیم ایجاد خواهد کرد.

هونگ-مین سو عملکرد بسیار خوبی دارد و قرارداد محتمل و ارزانی که ممکن است بسته شود، انتقال ادورادو وارگاس خواهد بود.

این بازیکن شیلیایی به صورت قرضی در گرمیو و والنسیا و هم چنین تیم ملی موثر بوده اما نمی‌تواند در ترکیب اصلی ناپولی جایی پیدا کند.


بایرن مونیخ: یان فرتونگن


بایرن مونیخ به جای‌گاهی رسیده که می‌تواند خریدهای‌اش را با دقّت بسیار زیادی انتخاب کند و نیازی نیست تا رکوردهای نقل و انتقالات را بشکند چرا که تیم مملو از استعداد است.

آن‌ها به یک مدافع میانی نیاز دارند. تا این حد همه چیز مشخص است. ژاوی مارتینز فراز و نشیب‌هایی جدّی در این پست داشته و آن‌ها فقط دانته و ژروم بواتنگ را به عنوان بازیکنانی تمام وقت در این پست دارند.

یان فرتونگن به علت توانایی در رفتن به کناره، سرعت ریکاوری و قدرت توپ‌گیری، گزینه ایده‌آلی برای سیستم گواردیولاست.


بروسیا دورتموند: لارس بندر


با تأیید خرید آدریان راموس، قصّه جای‌گزینی روبرت لواندوفسکی بسیار زودتر از آن که بتواند فرصتی برای شروع پیدا کند، تمام شد.

نون سوبوتیچ از مصدومیت بازخواهد گشت و انتظار می‌رود لوکاس پیژچک بعد از فصلی سخت، که در آن یک عمل جراحی را پشت سر گذاشت، مجدداً به فرم ایده‌آل‌اش بازگردد. پس فقط یک حفره در تیم وجود دارد.

اگر ایلکای گوندوعان در فصل 15-2014 به تیم بازگردد، این می‌تواند آخرین فصل‌اش با BVB‌ باشد چرا که قرارداد وی در پایان فصل تمام می‌شود. این موضوع باعث ایجاد حفره خلّاقیّتی در تیم می‌شود، که این فصل شدیداً حس شد و چه کسی برای پر کردن این حفره بهتر است از مرد ثابت شده در بوندسلیگا، لارس بندر، برادر بازیکن کنونی دورتموند؛ یعنی اسون؟


چلسی: دیگو کوستا


بر اساس El Confidencial و به نقل از ITV Sport، دیگو کوستا و چلسی در حال تکمیل انتقالی 50 میلیون پوندی‌اند که باعث رفتن این بازیکن اسپانیایی به چلسی در تابستان می‌شود.

آن‌ها ابتدا باید برابر او در نیمه‌نهایی چمپیونز لیگ بازی کنند و امیدوار باشند که آسیب زیادی به چلسی نزند اما تماشاگران با این امید بازی را خواهند دید که او را فصل بعد در تیم خود ببینند.


اورتون: میچی باتشوایی


هر تیمی که امیدوار است میچی باتشوایی را زیر 10 میلیون پوند بخرد، باید دعا کند که او به جای کریستین بنتکه به جام جهانی نرود.

اورتون می‌خواهد روملو لوکاکو را نگه دارد اما ممکن است پول کافی نداشته باشد. این بازیکن بلژیکی سرعتی، خطرناک و گل‌زن [باتشوایی] باعث شده متخصصین محلی قانع شوند که او آماده انتقالی بزرگ است و می‌تواند بار گل‌زنی را در یک تیم لیگ برتری تحمل کند.


یوونتوس: خوان گیلرمو کوادرادو


اکثریت فوتبال‌دوستان به این نتیجه رسیده‌اند که یووه برای موفقیت در اروپا باید تغییر سیستم بدهد چرا که 2-5-3 برای بازی‌های چمپیونز لیگ "نامناسب" تلقّی شده است.

آنتونیو کونته نیز، هنگامی که برابر رئال مادرید در بازی‌های گروهی به 3-3-4 تغییر سیستم داد، تا حدودی به این موضوع اعتراف کرد، اما برای انجام درست این کار، نیاز به وینگرهای ماهر، سریع و دریبل‌زن دارد.

خوان گیلرمو کوادرادو هر هفته با سرعت و دریبل‌های بی‌مثیل‌اش، سری آ را خیره می‌کند. او در حیاط خلوت یووه است و آن‌ها نمی‌تواند بگذارند از دست‌شان برود.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.