پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : هت تریک شدن بارسا پس از 11 سال

کد خبر : 17014  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 فروردین 1393
از سال 2003 تا شب گذشته ، سابقه نداشت که بارسلونا سه بازی پشت سر هم را ببازد . اما به لطف خراردو مارتینو این امر میسر شد

به جرات می توان گفت که بارسلونا پس از روزهای سیاه سال 2003 ، بدترین دوران خود در قرن 21 را سپری می کند. شب گذشته بارسلونا با قبول شکست 2-1 در فینال جام حذفی مقابل رئال مادرید ، سومین شکست متوالی خود ، آن هم در عرض 8 روز را متحمل شد.



« بارسلونا هفته گذشته و در مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان با قبول شکست 1-0 از گردونه رقابت ها خارج شده بود. شنبه نیز آبی و اناری ها در مقابل گرانادا در لالیگا شکست خورده و با این باخت شانس خود برای قهرمانی در لالیگا را به میزان زیادی کاهش دادند.شب گذشته نیز سومین باخت متوالی ، در فینال کوپا دل ری نصیبشان شد »

« از زمان روی کار آمدن فرانک رایکارد ، بارسلونا چنین توالی منفی و فاجعه باری را به یاد نمی آورد. به سال 2003 برمی گردیم و به زمان " لوئیس فن خال "  هلندی که دومین دوره مربیگری خود در بارسلونا را آغاز کرده بود. در آن سال ، بارسلونا که روزهای اسف باری را پشت سر می گذاشت در لالیگا سه شکست متوالی را تجربه کرد »



foton



« اولی در خانه و در مقابل والنسیای قدرتمند آن روزها و با نتیجه 2-4 بود. دومین شکست متوالی بارسا در برابر سلتا ویگو و در ورزشگاه بالائیدوس رخ داد . سلتا آن بازی را با نتیجه 2-0 به سود خود خاتمه داد. یکی از دو گل سلتا را " سیلوینیو " که بعد ها به بارسلونا آمد به ثمر رسانده بود. با این دو شکست ، دوره دوم حضور لوئیس فن خال نیز در بارسا به اتمام رسید و  " تونی دلاکروس " برای یک بازی جانشین وی شد ، که آن بازی هم در مقابل اتلتیکوی لوئیس آراگونس و در استادیوم کالدرون بود . بارسا سومین شکست متوالی خود را با پذیرش سه گل از روخی بلانکوس ها پذیرا شد »


بارسا آن فصل کابوس بار را که با قهرمانی رئال به اتمام رسید ، با مربیگری رادومیر آنتیچ به پایان رساند. بدین ترتیب بارسلونا شب گذشته ، با رکورد منفی خود در سال 2003 برابری کرد.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.