پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تبس: مشکلی با مسی ندارم

کد خبر : 16996  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 فروردین 1393
از سال 2011، تبس به تیم ملی آرژانتین دعوت نشده و شایعاتی در این زمینه وجود دارد که علت دعوت نشدن او، مشکلش با لیونل مسی است.


کارلوس تبس، مهاجم یوونتوس که از سال 2011 به تیم ملی آرژانتین دعوت نمی‌شود، این موضوع که دلیل دعوت نشدنش به تیم ملی، مشکلش با مسی است را تکذیب کرد و گفت که با مسی رابطه ی خوبی دارد


بارسا نیوز


از زمان حضور الخاندرو سابه یا روی نیمکت تیم ملی آرژانتین، تبس به اردوی آلبی سلسته دعوت نشده اما گروهی این موضوع را به اختلاف تبس و مسی مربوط می دانند؛ مسئله ای که مهاجم یووه آن را رد کرد.


و گفت: "نمی‌دانم از کجا چنین صحبت‌های غیر منطقی مطرح می‌شود. همه هم آن را منتشر می‌کنند ولی واقعیت این است که با هم خوب هستیم.در تمرینات زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم و هیچگاه مشکلی نداشتیم. او انسان بسیار مودب و خوبی است."

فکر می‌کنم که جام جهانی پیش رو به او تعلق دارد و با تمام وجود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم زیرا او بازیکن فوق‌العاده ای است.او و کریستیانو رونالدو که در منچستریونایتد با او هم بازی بودم، بهترین بازیکنان دنیا هستند."

تبس پس از حذف آرژانتین مقابل اروگوئه در ضربات پنالتی در کوپا آمریکا در سال 2011، دیگر به تیم ملی دعوت نشد و شانس کمی برای حضور در جام جهانی خواهد داشت.

 "همه از من می‌پرسند که چرا آنجا نیستم ولی اگر بخواهم پاسخی بدهم، بی احترامی خواهد شد."

تلویزیون Cronica کمپینی برای دعوت شدن دوباره  ی تبس به تیم ملی تشکیل داده و تعدادی از هواداران فوتبال، روز جمعه، در بوینس آیرس به اعتراض به دعوت نشدن تبس به تیم ملی پرداختند.

آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف بوسنی-هرزگووین، نیجریه وایران خواهد رفت.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.